TinaP Skrevet 13. juni 2009 #1 Del Skrevet 13. juni 2009 Jeg er veldig skuffet over at en av mine nærmeste venninner sa at jeg er "avskyelig". Ikke bokstavlig talt, men indirekte. Det var slik jeg oppfattet det. Hvordan skal jeg ta dette opp med henne? Eller skal jeg bare glemme det? Jeg vet at jeg er "feit". Har gått ned 7 kg i år og er på den rette vei, men er veldig sårende å høre slike ting. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140253529-skuffet-over-n%C3%A6r-venninne/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hemningsløs ツ Skrevet 14. juni 2009 #2 Del Skrevet 14. juni 2009 Ei venninne av meg sier "dust" hele tiden, ikke i en forbindelse av vekt eller noe. Men hvis jeg sier noe, så kan hun si "dust ass", det irriterer meg litt. Men du kan jo ta det opp med henne, jeg ville nok ikke glemt det. Du er skuffet, og det betyr at du tok deg nær av det. Du kommer ikke til å glemme det ihvertfall, det kommer sikkert bare til å ligge i bakhodet ditt å irritere deg. En venninne kaller ikke venninnen sin "avskyelig", så jeg ville tatt det opp. ;-) Mange synes vekten sin er et veldig sårt tema, og man snakker ikke sånn om det. Jeg har en venninne som er veldig obs på at hun er litt større enn oss andre, og når vi jentene er med henne, så snakker vi ikke om noe som har med vekt å gjøre. Fordi vi vet henne tenker over det, ennå henne ikke har sagt noe om det til oss. Vi har sett det på hun, og vi respekterer hun; derfor snakker vi ikke om vekt Vet ikke om jeg var til hjelp, men jeg vet med meg selv at jeg hater at andre slenger sånne ting. For jeg sier aldri sånt til mine venner, derfor synes ikke jeg de skal gjøre det til meg heller. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140253529-skuffet-over-n%C3%A6r-venninne/#findComment-140253571 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå