Gå til innhold

gravid igjen... (lang!)

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei!

jeg har ei jente på snart to fra før. var sammen med barnefaren i 4 år før hun kom til verden. d ble slutt når snuppa mi var 6 uker. (han begynte å ruse seg mens jeg gikk gravid og kuttet ikke etter fødsel kort fortalt).

nå er jeg med en ny mann.d har vært litt frem og tilbake. vi flytta sammen med en gang og alt ble bare for mye. han fant egen leilighet så begynte han å ta litt bol (noe jeg hater over alt!) Han irriterer seg over alt mulig piss. uansett.. jeg har alltid hørt at man ikke kan bli gravid med en som går på sånt og gadd ikke kjøpe nye p piller.. GRAVID...

hadde han sluttet på d drittet hadde han vært verdens snilleste. Han sier han ikke er klar, men at han støtter meg uansett.

jeg vet at d meste sier jeg bør ta abort, men d vet jeg ikke om jeg klarer.. har gjort d før og da lovet jeg meg selv at dette skulle jeg aldri gjøre igjen... d var helt grusomt... Jeg føler ikke d hullet ble fylt før jeg så dattra mi for første gang. har i tillegg allerede blitt gla i den lille... kjenner igjen masse ting i fra forrige graviditet og syns egentlig d er kjempe kos å være gravid.. er så redd for å ende opp alene med to unger å...

d er helt umulig.

Fortsetter under...

"jeg har alltid hørt at man ikke kan bli gravid med en som går på sånt og gadd ikke kjøpe nye p piller."

Seriøst?

Men nå er du nå gravid, og om du ønsker å få barnet får du barnet. Det ordner seg helt sikkert, og om du tar abort uten å ønske det vil du kanskje få problemer med det senere. Barnet vil du elske, og datteren din vil få et søsken.

Men du bør neppe være sammen med faren dersom han "tar litt bol".

Og husk: Det eneste som hjelper mot en graviditet er prevensjon. Ikke en mann som boler, eller andre ting som man "har hørt skal gjøre at man ikke blir gravid"

Dette ble kanskje litt krasst, ikke meningen å gjøre ting verre for deg. Men om du ikke har gjort det før, er det nå på tide å ta tak i livet ditt! Med eller uten mann, med ett eller to barn. Det er bare du som kan bestemme hva du skal gjøre nå, og bare du som kan styre hvordan livet ditt skal bli videre.

Lykke til, både med valget i fht barnet, med mannen og med livet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...