Gå til innhold

Zumba! Noen som vet når dette kommer på treningssenterene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det ser utrolig morro ut og vil begynne!

Skrevet

Hva er Zumba?

Treningsformen Zumba oppstod midt på 1990-tallet da kjendistreneren ”Beto” Perez skulle ha en aerobicklasse i sitt hjemland Colombia. Ved et uhell hadde han glemt treningsmusikken sin hjemme, og ble nødt til å ta i bruk det første og beste han fant i bilen sin: Latinamerikansk popmusikk. Det ble en så stor suksess at elevene hans ba ham om å fortsette, og i 1999 tok han konseptet med seg til USA. I dag jobber over 25 000 instruktører i over 40 land, og de har solgt over 3 millioner DVD-er.

- Det finnes forskjellige typer trening. Vi har Zumba Basic 1 som består av fire forskjellige rytmer: merengue, salsa, cumbia og reggaeton. I Basic legger vi også til samba, flamenco, magedans og tango. I tillegg har vi programmer for styrke, kondisjon, basseng og en egen klasse for barn, forteller markedsansvarlig Dayana Muzinek

Skrevet

Takk for info. Det høres spennende ut :-) Jeg håper du finner et sted som tilbyr det da!

Skrevet

Har lest litt om det og tror de holder på å lære opp instruktører. Zumba kom til Norge i januar i år, så det er ganske nytt her til lands.

Tenkte det var noen som hadde litt mer info (kanksje litt inside info ;) enn det jeg har funnet!

Skrevet

Prøver å dytte litt på denne jeg...

Skrevet

Sett for mye TV-Shop?? :o)

Ikke sikkert det kommer til noe treningsstudio med det første nei..Har jo så mye som ligner,- men som ikke er det samme..

Men må innrømme at det så moro ut (jepp ser også på TV_shop en gang i skuddåret)...Kunne tenkt meg pakken der jeg ja, men må nok vente til ungene er eldre slik at jeg kan sende de på loftsstua mens mamma trener på stua nede :o) Uten fare for at jeg vekker de fra sin sårt trengte søvn :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...