Kokkeli nyter våren:) Skrevet 13. juni 2009 #1 Skrevet 13. juni 2009 hehe alt jeg klarer og tenke på.. Mine armer rekker ikke over hele ryggen min, så jeg bruker mannen sine armer.
skorpionfruen Skrevet 14. juni 2009 #2 Skrevet 14. juni 2009 Hehe den flekken får ofte bare rennenede såpe og vann over seg. Dersom jeg og min kjære dusjer sammen får jeg han til å skrubbe meg, men alene lar jeg det bli nok med den såpa som renner av kropp/ hår der hvor jeg ikke når Ja det er forskellig du tenker på en sen lørdagskveld
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2009 #3 Skrevet 14. juni 2009 Noen gang hørt om badekost??. Selges hos enhver brukbar rørlegger!
moota m storebror&lillebror Skrevet 14. juni 2009 #4 Skrevet 14. juni 2009 Jeg rekker over nesten hele ryggen, men det jeg ikke når forblir som regel uvasket. Eller så tar jeg en vaskeklut, slenger den bak på ryggen, klemmer meg selv slik at jeg har vaskekluten i begge hender og drar den opp og ned he he =)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 14. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. juni 2009 Jeg syntes det er ekkelt med en badekost. Liker og vaske ting som jeg har vasket meg selv med til neste gang. En badekost føler jeg ligger der og samler på all slags bakterier som du så smører utover ryggen neste gang du bruker den.
moota m storebror&lillebror Skrevet 15. juni 2009 #6 Skrevet 15. juni 2009 Hvis du kjøper en sånn skrubb badekost kan de vaskes i oppvaskmaskinen. Bare sånn for å ha sagt det =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå