TulleMor09&11 Skrevet 13. juni 2009 #1 Skrevet 13. juni 2009 Har mye fritid aleine nå så sitter å lure på deia tøybleiene. Men trenge nåken tips på ka dere så bruker dem anbefaler at eg kjøpe. Er jo litt annerledes enn når mamma brukte d på mine brødre ho er litt imot at eg skal bruka d. For mye arbeid sier ho. Men d var jo berre før.
Gjest Skrevet 14. juni 2009 #2 Skrevet 14. juni 2009 Mamma skjønte virkelig ikkje kvifor vi skulle bruke tøybleier, og var nokså negativ. Men viste ho litt om tøybleier på nett og sånn, så ho mildna kanskje litt. No er ho veldig fornøgd med at vi brukar tøybleier. Har litt forskjellege, i starten kun brettebleier (er dei som er mest like den gamle typen). No har vi også lommebleier, veldig greie å ha om ein ikkje har tørketrommel. Dei tørkar fort (i allefall den typen vi har), og ein kan putte i innlegg alt etter behov. Til vårt behov var lommebleier det som passa best. Vaskar bleiene saman med div. klutar og handkle. Synest ikkje det er spesielt mange vaskemaskiner heller, men det kjem litt ann på kor mange bleier ein har (må jo ha nokre reine;P). No har du ikkje sagt noke serleg om kva du vil vite om bleiene då, men det står ein del om tøybeier på bleieboden.no og på nostebarn.no.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå