Gå til innhold

Er gravid :D :o omsorgsfordeling/fars rettigheter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk nettopp vite at jeg var gravid.. :D

Vil veldig gjerne beholdet, men synes det er lite at jeg og samboeren min kun har vært i lag litt over ett åt..

Spørsmålet mitt er: Stemmer det at hvis jeg ikke bor sammen med barnefaren når jeg føder, har han ikke rett til delt omsorg?

Min frykt er HVIS det skulle skjære seg med meg og sambo om 1-2år, g jeg vil flytte, kan jo han stoppe meg..

Hvor kan jeg lese mer om "fars rettigheter" ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det e ikkje "fars-" eller "mors-" rettigheter det går på. Det e BARNETS RETTIGHETER til å ha samvær med BEGGE foreldrene sine. Barnet ska komme først uansett!!

Gjest Mylian&A.V+2til:-))
Skrevet

Hvorfor stiller du dette spørsmålet på bli gravid?

Skrevet

Å herregud!!! hva feiler det folk?

Ro dere ned!

Selvfølgelig er det barnets rettigheter, men du har ingen grunn til å svare sånn!

Du vet INGENTING om faren til barnet, og tro du meg, når jeg sier at farn ikke burde ha noe med barnet å gjøre er det selvfølgelig barnet jeg tenker på!!!!!!!!

Skriver det her for som regel når jeg lurer på noe er det hyggelige mennesker inne på "bli gravid" som svarer..

Men BYEBYE!

Flytter til 1.trimester........... sees...kanskje!

Skrevet

Oisann... Litt merkelig å stille et spørsmål som dette på et sånt forum? Aldri sett deg her før.. Vi sees heldigvis ikke på 1tri.. Siden jeg er på 3 tri når du kommer inn på 2 .-.)

Skrevet

Hei - hormonella!!!

Ro deg ned nå...

I hovedinnlegget ditt står det ingenting om at han er slem eller noe som helst,det står bare at du syns det er lite å ha vært sammen i 1 år, og at du er redd for at det kan ryke iløpet av de neste årene.....

Så syns kanskje du bør roe ned litt før du gjør noe som helst!

Skrevet

Dessuten skriver du at du "vil" gjerne beholde, men dere har "bare" vært sammen i 1 år.. ehh.. noe for bli-gravidere ja:)

Skrevet

Gratulerer med graviditeten :)

Tenkte du ikke over at du faktisk KAN bli gravid når du hopper i høyet med sambo??

Om du er redd for at det skal ryke så regner jeg med at det er grunner for at du er redd for akkurat det. Og da er det en fordel at man tenker seg om to og tre ganger før man hopper i høyet uten og bruke noe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...