karlsy 040909<3 Skrevet 13. juni 2009 #1 Skrevet 13. juni 2009 Noen som vet hvor mye Emmaljunga mondial duo combi vogna koster og hvor man kan få kjøpt den??? Den var så sinnsyk fiiin
JenteOgGutterMamma! Skrevet 13. juni 2009 #2 Skrevet 13. juni 2009 Hei! :-) Har tilfeldigvis katalogen med prisliste her, da jeg nettopp har kjøpt meg Emmaljunga Edge Duo selv! :-) Jeg tenkte å kjøpe ny, men fikk tak i min -09 modell på Finn.no, kjempeheldig da den kun var brukt 3 mnd! Dei som hadde den måtte bytte til tvillingvogn da babyen deres ble født med hoftefeil og måtte ha tvillingvogn! Emmaljunga Mondial m/classic vogn understell koster: 7795,- Med Sport vogn understell koster den 8195,- Skal du ha i leather istedet for stoff koster det 200,- ekstra! Du kan søke på emmaljunga.se og trykke på norsk, og finne forhandlere i Norge! :-) Lykke til! :_)
LilleTrille med en tulle Skrevet 13. juni 2009 #3 Skrevet 13. juni 2009 Hvis du har mulighet er den ganske mye billigere i Sverige;) Både før og etter regning med kursen. De selger det på Kattis Babyshop i Strømstad hvertfall... Men du må kanskje bestille inn hvis du vet akkurat hva du skal ha, da er leveringstid sånn ca 8 uker tror jeg=) Vi skal ha Emmaljuna Edge Duo, men er så super heldige at svigers vil sponse oss med den!
icls Skrevet 14. juni 2009 #4 Skrevet 14. juni 2009 De har den også i Arvika,snøhvit heter butikken.Der var vi å bestillte og med kursen sparer vi ca kr 3000 ihvertfall.Den med skinnimitasjon er vanskelig å få tak i Norge for tiden.De har iallefall vanskelig for å få tak i den på Østlandet.Derfor bestillte vi den i Sverige,når skal hente den handler vi mat og andre ting i samme slengen så blir det liksom ikke bare for vogna.Men husk uansett: Emmaljunga vognene om de må bestilles så har fabrikken i Emmaljunga stengt i hele Juli også kommer det nye farger for 2010 ca i Aug...lykke til :-)
icls Skrevet 14. juni 2009 #5 Skrevet 14. juni 2009 Mente Fabrikken som lager Emmaljunga....hehe,går litt fort noen ganger..:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå