FruTB Skrevet 13. juni 2009 #1 Skrevet 13. juni 2009 Og som bærer på magen, for det meste - Hvor knyter dere knuta? Knuta på de lange båndene altså. Jeg har alltid knytt de under rompa til Bo, over beina han - men synes beina hans kommer sånn i klem nå som det begynner å bli litt størrelse på pjokken. Tar jeg båndet under bena hans, og under rompa, så faller hele babyen laaangt ned etter noen meters trasking, og knuta forsvinner opp på magen min på en måte (herregud, det var veldig vanskelig å forklare dette merker jeg, håper noen av dere henger med), slik at det strammer vondt på meg og han dingler alt for langt ned. Føler også at han faller litt ned om jeg knyter på ryggen hans - dessuten kan da ikke det være særlig behagelig for han? Liker å støtte opp under rompa på'n ... FInnes det flere alternativer kanskje? Jeg bruker mei-taien i mange timer hver dag, så hadde vært greit å være 100% fornøyd med knytinga
Gjest Skrevet 14. juni 2009 #2 Skrevet 14. juni 2009 Pleier å ha banda under beina og knyte under rompa has (sånn som eg tolka det du skreiv, virkar som om det var slik du prøvde å gjere). Men eg skjønnar ikkje korleis knuten din klarar å skli oppover magen?
Gjest Skrevet 14. juni 2009 #4 Skrevet 14. juni 2009 Du kan sjå om du får noke hjelp i frå instruksjonane innpå her: http://tettinntil.creocommunico.com/pages/instruksjoner_asiatiske.php
helene0: jan09+jun11 Skrevet 15. juni 2009 #5 Skrevet 15. juni 2009 For å ta det helt fra starten, her er det jeg gjør: De lange båndene krysses på ryggen, jeg tar noen små hopp for å få panelet stramt nok. Så drar jeg båndene foran (over bena hans) snurrer en gang (midt på ryggen hans) også drar jeg båndene bakover (under hans ben) og knyter bak på min rygg. Dette fungerer supert nå som knøttet er så stor at han kan sitte med bena ut Jeg har lange bånd på min meitai, så det kan jo være litt forskjell på hvordan det skal gjøres.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå