Gå til innhold

Hvilken vogn i tillegg til TFK Joggster Twist?

Anbefalte innlegg

Vi har en TFK til litjmor og er kjempefornøyd med vogna så langt. Vi har kun brukt den som bagvogn ennå, siden snuppa bare er fire mnd. Hun er imidlertid en lang frøken, så vi må sikkert bytte til sportsvogndelen til høsten. Kjenner at jeg gruer meg litt til å ha henne vendt fra meg så tidlig, derfor tenker vi på å skaffe oss en tilleggsvogn. Da er spørsmålet: Hvilken vogn kan passe?

Vi ønsker i utgangspunktet ei vogn som ikke er kjempetung og som blir ganske kompakt når den legges sammen. Ser for oss at den skal brukes som sovevogn i barnehage senere. Den bør være god å trille på grus, vi går mye tur på andre underlag enn asfalt.

Så langt har vi tittet litt på Teutonia Mistral, synes den ser grei ut og hører at mange er fornøyd med den.

Andre forslag? Dette er vår første, så vi er relativt grønne på dette med vogner ennå! :-)

Fortsetter under...

Det kommer en ny bag til TFK i løpet av høsten da.. Og der kan også ungen sitte bakovervendt opp til 18-24 mnd, alt etter hvor lang ungen er! Tror jeg har hørt at den også skal passe til joggster twist og joggster III modellene, ikke bare til den nye vogna som kommer (Joggster X Twist/sport/city tror jeg de ulike versjonene av denne heter). Lurer på om den nye bagen heter multi X eller noe sånt. Supert tillegg om du er glad i vogna di?? :) den er riktignok forsinket og kommer i løpet av høsten, men jeg vet ikke når.. Du kan lese om de nye variantene vogn og bag på http://www.buggy.de/home.html?L=1.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...