Fru Hormonell Skrevet 13. juni 2009 #1 Skrevet 13. juni 2009 Det jeg har gjort annerledes denne måneden, er at jeg har kost meg mer med sex, og ikke stresset. Har drukket Salvie te, Solvipect og Grapfruktjuice..puuh;=) Har hatt orgasme etter at mannen har kommet,og har hatt sex hver dag før EL etter mens-slutt. Og skal fortsette noen dager etter EL. Hadde EL 11 tror jeg;) Har bestilt time hos gynekolog i begynnelsen av Juli,og tror det har roet meg litt. Har prøvd sånn ca fra okt mer eller mindre. Har ei jente på 6 år fra før,og vil nå ha en liten knert til!! Hadde vært så koselig og opplevd å bli mamma en gang til;=) Er 33 år,så kjenner jo at tiden sier at det er på tide også! Har vel på følelsen at det ikke er noe galt med noen av oss, men man vet aldri, derfor vil jeg sjekke nå.. Det er nå sånn at det plutselig klaffer..ikke vet man hvorfor det var annerledes nettopp den måneden.. Har veldig murringer på venstre side/eggestokk..hmmm,kanskje det har klaffet denne måneden?? Krysser fingrene for dere alle sammen!!!
babyimagen? Skrevet 13. juni 2009 #2 Skrevet 13. juni 2009 Hei! Krysser fingrene for deg. Vi "prøver" på nr. 3. Ved vårt første barn ble jeg gravid med en gang, men da prøvde vi ikke. Med nr. 2 prøvde vi og da tok det en god stund før det klaffet. Nå ønsker vi ett til og håper det ikke tar lang tid, men dette vet man desverre aldri. Jeg er også 33 år og føler at det nå er på tide igjen hvis vi skal ha flere. Men det kan jo hende det har klaffet denne mnd siden du har murringer. Håper det for deg!!
Fru Hormonell Skrevet 13. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. juni 2009 Krysser fingrene for deg også;=)!!! Jeg prøvde heller ikke på førstemann. Ikke planlagt,men veldig velkommen! Tar visst lenger tid med 2. mann. Men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves!!!;=) Kommer til å bli SÅ glad om det klaffer snart! Men et barn kan ikke bestilles, den kommer bare som en velsignelse;=) Lykke lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå