Gå til innhold

nutrilette - noen med erfaring?


bekks

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt å ta et par uker på nutriletteshaker og suppe, er det noen som har erfaring med dette?

Hvor stort vekttap?

Spiste dere noe dev siden av?

Ser for meg at det blir vanskelig med shake til middag med små barn.... Kan man evt spise litt vanlig sunn middag?

 

Hilsen desperat vekt-tap-drømmer til sommern... 4 uker til ferie:-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

...trenger ikke erfaring heller, kommer ikke til å gjennomføre det...

prøvde en shake nå, drakk 5 super og spydde:-(

Smakte helt forferdelig, fikk skikkelig brekkningsfornemmelser.

Sverger til grethe roede, men da må jeg ha litt mere is i magen, og ta det over lengre tid:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok av 15 kilo i løpet av ca 5 mnd for et par år siden, da fulgte jeg Grete Roede-prinsippene (altså ca 100 kcal til kvelds) og da passet det godt med en Nutrilettshake. Det smaker godt (syns jeg ihvertfall!), er mettende, og siden du da kombinerer det med en sunnere livsstil, som GR jo representerer, klarer du å holde på vekttapet også!

Men jeg ville ikke bare spist Nutrilett, en sånn kur skal du bare gå på hvis du har to uker på deg til å komme oppi en lekker kjole, ikke noe du skal basere et sunt vekttap på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg prøvde for noen år siden. Fant fort ut at dette bare er tull. Det er nokså mange kcal og lite mat (mettende). Ta heller samme antall kcal og spis vanlig mat. Da blir du mer mett, og det er billigere. Men pass på og spise variert... Husker ikke hvor mye kcal en nutrilettkur er, men det finner du fort ut ved å lese på pakken. Jeg har også prøvd grete roede og vektklubb.no. Gikk ned begge plasser, men liker best vektklubb.no. det er dessuten billigere. lykke til! ps: nutrilett er ikke bra uansett... du trenger ca 12-1300 kcal i døgnet for å ikke gå over i sparebluss, dvs at du ikke tar av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...