Hippo77 Skrevet 13. juni 2009 #1 Skrevet 13. juni 2009 Hun "nekter" å sove på dagtid (er utrolig vanskelig å få henne til å sove, selv om hun virker trøtt). Bare ligger og tuller og sparker i vogna. Dette fører jo til at hun er overtrøtt på kvelden, og legging er et mareritt. Hun bare vrir og vrenger seg, drar meg i håret hvis jeg løfter henne opp for å trøste, hyyler og virker skikkelig sint! I tillegg er nettene veldig slitsomme. Når hun har spist (jeg ammer) og skal legge henne tilbake i senga, så er det sprelling og kaving og nesten opp i bro. Med en gang jeg løfter henne opp så sovner hun.. Har trodd at hun har trengt nærhet og har tatt henne med inn til oss noen ganger, men hun sover urolig da også... Er det flere som har det sånn? Er dette bare en fase, tro? Blir litt sliten må jeg innrømme...
FrøkenJ Skrevet 13. juni 2009 #2 Skrevet 13. juni 2009 Regner med du får MYE svar på denne..hehe...tror alle som har unger på ca 7 mnd her inne har laget en tråd om "hva i huleste skjer"...Har akkurat det samme snuppa er litt over 7 mnd.....Det er kaving,grining og turning i sengen og alt er bare stress og mas for tiden. Håper det er en fase som snart går over...Så hvis det er noen trøst,så er vi mange her ute med samme problemstilling!!
Gjest Skrevet 13. juni 2009 #3 Skrevet 13. juni 2009 mi er 5mnd bare og hun er sånn nå hun :S griner i søvne og bare styrer.. jeg holder på rutinene uansett.. så får hun bare ligge der.. jeg går opp når hun griner da.. hun kan ligge sånn til jeg legger meg..jeg må liksom bare stå i rommet. da er alt helt ok. men så fort jeg går ut så er det skriking.. hun liker ikke å bli holdt av andre enn meg.. min mor er av og til et unntak.
Gjest Skrevet 13. juni 2009 #4 Skrevet 13. juni 2009 Jepp, 7 mnd her! Kaos om natten, har resultert i nattavvenning! Så vi er flere;) Gutten har også lagt seg selv i flere mnd, helt til nå! Hyl og skrik i over en time før han sovner!
PAVEEL Skrevet 13. juni 2009 #5 Skrevet 13. juni 2009 jepp!!!!!!!!!!! skriver under på denne!!!!!!!! hun er jo helt forandret! og nå sliter hun med tenner i tillegg. jiiiiiiiiiiiiiippi!!!!! urk....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå