bekks Skrevet 13. juni 2009 #1 Skrevet 13. juni 2009 Joda, i går kom hun. Litt kipt, men vi får prøve på igjen.Mitt mål for neste periode er å ikke stresse med det. Slappe litt av.... Håper på mars-baby:-)
**Vimsa** Skrevet 13. juni 2009 #2 Skrevet 13. juni 2009 hei bekks! det var kjipt tror tanta kommer hit og.. skulle egentlig hatt spotting i går, og mensen i dag.. men i dag kom spottingen.. virker som om syklusen min blir en dag lenger for hver måned.. =/ det som var kjipt var jo at e trodde og følte meg viirkelig gravid! men skal teste i morra og, gir meg ikke med testinga før tante rød har komt ordentlig liksom.. =P men blir nok marsbaby på oss begge ;o)
Gjest Skrevet 13. juni 2009 #3 Skrevet 13. juni 2009 Tante kom den 7. juni her å... så da er vi på 2 pp...... mars baby!!! Håper jeg
bekks Skrevet 13. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 13. juni 2009 hei jenter, så domt for dere også. vi går inn i vår 3pp. Med førstemann prøvde vi 10 mnd, med andre mann 4 mnd, så jeg forventet ikke å få det til med en gang heller, men man håper og tror og blir skuffet:-( Lykke til i neste pp!
Tvillingmamma2010 Skrevet 13. juni 2009 #5 Skrevet 13. juni 2009 TR kom 9 juni og 9 dager over tiden. Aldri skjedd før. Da går man over i 2 PP og satser på mars baby her også. Skal prøve eggløsningstester nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå