ScaryMama Skrevet 13. juni 2009 #1 Skrevet 13. juni 2009 http://www.wchstv.com/gmarecipes/eggplantparmigian.shtml Verdt et forsøk, men har lest at de fleste mener at det er basilikum og oregano som er utslagsgivende. Men det må jo fungere på en måte, siden restauranten er villig til å gi et gratis måltid hvis man ikke føder innen 48 timer!
♥tosmåtroll♥ Skrevet 13. juni 2009 #2 Skrevet 13. juni 2009 hva med å lage hjemmelaget moussaka med tatziki til.....det bør gjøre susen da!!! Både aubergine,basilikum og organo i dette+hvitløk i tatzikien!! Så er dette døds godt i tillegg!! Tror jeg må prøve når det nermer seg termin!! :-)
ScaryMama Skrevet 13. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. juni 2009 Ja, feks! Eller gjør som meg og spis MASSE frisk basilikum og oregano! Har også fått i meg en hel ananas så nå bør det skje noe;)
bellemi<3 høygravid<3 Skrevet 15. juni 2009 #4 Skrevet 15. juni 2009 i dag skal jeg prøve denne oppskriften! gleder meg! Har ikke all verdens troa, men er verdt et forsøk!
ScaryMama Skrevet 15. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 15. juni 2009 Det ser i hvertfall veldig godt ut!
plutseligbolle Skrevet 15. juni 2009 #6 Skrevet 15. juni 2009 Hm, er det kanskje derfor jeg har hatt kynnere i hele dag? Jeg har spist en hel boks med aubergine/ sesampasta det siste døgnet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå