Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 13. juni 2009 #1 Skrevet 13. juni 2009 I går og i dag har jeg kjent et slags "trykk" i venstre eggstokkområde..eller rundt der.. :-) I går kjente jeg det sånn til og fra gjennom dagen.. I dag har jeg kjent det så og si konstant hele dagen.. Hååååper IKKE det er pms!!! Har ikm i morgen etter mine beregninger...
Musemor med tre søte små Skrevet 13. juni 2009 #2 Skrevet 13. juni 2009 I tillegg til den trøttheten du snakket om igår. Dette lover bra. Når skal du teste dersom tanta ikke kommer på besøk? Håper virkelig du er gravid, det unner jeg deg virkelig. Skal krysse fingre og tær for deg. XXXXX XXXXX XXXXX XXXXX
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 13. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. juni 2009 Trøttheten har ikke vært tilstede i går og i dag.. Litt ergelig.. :-P Hvis tanta ikke kommer i løpet av mandag, blir det test på tirsdag.. Hååååper jeg er gravid!! Men, akkurat nå aaaaner jeg ikke.. Takk for at du støtter meg I like måte!!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 13. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 13. juni 2009 Æsj..jeg synes jeg kjenner murring ikveld.. Typisk mensmurring!! Ikm i morgen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå