april12 Skrevet 13. juni 2009 #1 Skrevet 13. juni 2009 Hvordan liker dere disse søskennavnene: Benedicte og Betine Henriette og Hermine Birgitte og Bertine Hvilke liiker dere best??
mamma til Isak Skrevet 13. juni 2009 #3 Skrevet 13. juni 2009 Henriette og Hermine! Kjempefine navn. Liker ikke de to andre alternativene.
Sesilia Skrevet 14. juni 2009 #5 Skrevet 14. juni 2009 Liker de egentlig, med fare for at de blir for like... Er det tvillinger? For da er det greiere med like navn en med søsken, tenker jeg... (Er selv tvilling, og vi har veldig like navn... 6 bokstaver og de siste tre er like...) Likte de alle tre! Kanskje Benedicte og Betine, og Henriette og Hermine best...
Gjest Siklerotte Skrevet 14. juni 2009 #7 Skrevet 14. juni 2009 Hm, tja, ikke sånn storfan av noen... Men må jeg velge tror jeg at jeg sier Henriette og Hermine.
Gjest Skrevet 14. juni 2009 #8 Skrevet 14. juni 2009 Hehe, morsomt - et av navnene i kombinasjonene du nevnte heter lillesøsteren min, og hadde mamma fått en datter til hadde det blitt et annet navn fra en annen kombinasjon av de du nevner. Men om jeg ikke kunne mikse, foretrekker jeg vel Henriette og Hermine.
M ♥ ♂-2010 Skrevet 14. juni 2009 #9 Skrevet 14. juni 2009 Likte ikke kombinasjonene. Benedicte og Betine er ok, men liker den egentlig ikke.. Liker ikke Birgitte og Henriette. Men Hermine og Bertine er utrolig flotte navn!!! Så jeg hadde gått for de to sammen jeg; Hermine og Bertine
Miranda har født :-) Skrevet 14. juni 2009 #10 Skrevet 14. juni 2009 Hermine og Henriette :-) Fordi: Hermine er det jeg likte best !
Azora Skrevet 15. juni 2009 #11 Skrevet 15. juni 2009 Liker best Birgitte og Benedikte av de navna, uavhengig kombinasjonene du har satt opp. Hvis jeg skal velge fra kombinasjonene dine, blir det den første: Benedikte og Betine.
Fire søte små + 2 BIM Skrevet 15. juni 2009 #12 Skrevet 15. juni 2009 Liker egentlig ikke noen av navna veldig godt. Benedicte og Hermine er ok. Syns ingen av kombinasjonene passer på søstre, de blir for like.
Gjest Antarctica Skrevet 16. juni 2009 #13 Skrevet 16. juni 2009 Huff. Altfor like og altfor poppis. Det eneste jeg likte her var Birgitte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå