Mrs. Kaizer Skrevet 13. juni 2009 #1 Skrevet 13. juni 2009 Jeg har de siste dagene hatt grusomt vondt i lysken på v side. For hvert skritt jeg tar, kjennes det ut som en kniv stikkes inn i lysken og opp i nedre del i magen, helt forferdelig vondt; jeg klarer nesten ikke gå. Det går over når jeg ligger på sofaen en stund, da kan jeg bevege meg en liten stund før det kommer igjen. Er det bekkenløsning eller? Håper jeg ikke skal måtte ha det sånn helt til babyen blir født i september, da kommer jeg til å bli sprø!! Har så mye å gjøre og får ikke gjort noe når jeg har så vondt!
Gjest Skrevet 13. juni 2009 #2 Skrevet 13. juni 2009 Kan godt være det ja! Bekkensmerter arter seg på ulike måter, noen har bekkenløsning, noen bekkenlåsning, noen såe muskler som blir overbelastet og enda mer sår osv. Er ikke uvanlig å få vondt i lysken i forbindelse med bekkensmerter, men om det er løsning eller låsning eller noe annet må nesten en ekspert på omådet avgjøre. Jeg sliter mest med ryggen, men merker det også godt i lysken og lårene, er mange dager jeg sliter med å gå, spesielt på kvelden. Be legen om å få henvisning til fysioterapi, og be ham/henne skrive "bekkenløsning med gangvansker" på henvisningen, da får du det dekket. Jeg går til manuellterapaut (nesten som en blanding av fysio og kiropraktor) og har fått veldig god hjelp fram til 1-2 uker siden av denne formen for behandling. Nå begynner det å være vondt uansett. Kjedelig å gå slik i ca 8 uker til ja, men lite å gjøre med :-/ Håper du finner ut av det og kan få en behandling som hjelper!
Venter09<3med ny spire Skrevet 13. juni 2009 #3 Skrevet 13. juni 2009 det kan det godt hende det er... jeg har problemer med bekkenet og går til behandling. men hos meg er det som jeg får kramper i låret.. men også vondt i korsryggen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå