februar baby! Skrevet 13. juni 2009 #1 Skrevet 13. juni 2009 Endelig fikk jeg positiv test!Etter 11 pp og mange tårer og skuffelser! Er så utrolig lykkelig! Endelig er det min tur til å rope hurra!!!!! Vår oppskrift: Behandling av min mann hos Dr Purvis, tett sædleder. Ble satt på antibiotia og Pergo for ca 1.mnd siden, etter dårlig sædprøve. Han har også tatt omega 3, sink og c viamin og drikker lite alkohol. jeg har vært hos homeopat og har fått progresteronkrem for å stabilisere sykluser + aku og fotsone i ca 2 mnd. + folat, vitamin b6, omega 3 og mindre kaffe. + at vi har tatt vare på hverandre og virkelig fokusert på forholdet vårt. Symptomer: Ømme pupper fort, ca 10 dpo. Stikkende følelse og varme Stikking i livmoren ca 8 dpo Bedre luktesans, ca 12 dpo Litt trøttere denne uken, ca 16 dpo Ellers, veldig lite symptomer. Testet positivt idag, på dag 20! Det er mulig for oss jenter som har brukt lang tid!!!!!!!!!!!!!!! Må gå i jentemiddag i lykkerus ikveld:)
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 13. juni 2009 #2 Skrevet 13. juni 2009 såååååååååå moro å høre da:-)!!!!!!! gratulerer så mye:-) kos deg med spira og lykke til:-)
februar baby! Skrevet 14. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. juni 2009 Takk jenter! Kommer til å ha evig respekt for prøvere og det å skulle lage barn. Føler jeg ser det bedre nå, på jenter som sliter litt, spesielt på babybesøk o.l. Det er tøft å være prøver og jeg vet så inderlig godt hvor sårt det er hver gang det ikke klaffer og man bekymrer seg for om man noen gang får positiv test. Anbefaler virkelig å få mannen testet, når det begynner å gå mot et år og ingen ting er i veien med deg selv. Noen ganger er det enkle grep som skal til. Ønsker dere alle en avslappende og deilig sommer:)
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 14. juni 2009 #6 Skrevet 14. juni 2009 Takk håper vi lykkes! Det var fine ord en søndag formiddag! Jeg har ikm i dag og vil ikke at mensen skal komme denne gangen!!!
atsjo Skrevet 14. juni 2009 #7 Skrevet 14. juni 2009 Gratulereeeer:):) Hyggelig å lese slike historier. Ønsker deg et godt svangerskap! Kjempe heldig som kan flytte over på 1.trimester og slappe mer av fremover:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå