Gå til innhold

Da prøver vi på nr 3 :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei damer!

Sitter her med sommerfugler i magen og teller dager til el. Skulle tro det ble enklere for hver gang jeg gikk gjennom dette hehe. Vi har to nydelig unger fra før og håper på en til liten baby i løpet av 2010.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei:-)) jeg også prøver på nr 3 nå:-) så da vil jeg ønske deg lykke til

og håpe på at vi ikke blir her for lenge,og at det kommer en i 2010:-)

Skrevet

Hei!

Vi prøver også på nr 3. Er utrolig spent! Hvor gamle er barna deres fra før? Vi har ei på 7 år og en på 2 år. Håper på baby i løpet av 2010!!!!

Skrevet

mine er 10 og 11 år.pluss at sambo har en på 10 år.her blir det liv i stuen etterhvert.hehe:-))

Skrevet

Ja det blir det da :) Men det er kjekt også! Regner med det blir liv i leiren her også, men det er det jo forsåvidt allerede :) Jeg er helt ny her, og det er ikke lenge siden jeg tok ut hormonspiralen (28. juni), så jeg er ikke sikker på når jeg har EL, tenkte jeg skulle prøve å ikke følge så med slik at det blir stress som sist (hvis jeg klarer da...).

Skrevet

mener du ikke 28 mai?? jeg ventet mens da jeg tok ut spiralen 28 mai og fikk den så jeg vet jeg skal ha eller har EL nå sånn ca.jeg følger ikke så mye med jeg heller pga at da blir det stress og fordi jeg er på 1pp bare enda. jeg er jo også ny her da som du sikkert skjønner.:-))

Skrevet

Selvfølgelig mente jeg 28.mai :) går litt i surr her tydeligvis...Jeg fikk den noen dager etter fjerning, så kanskje jeg har EL snart?? Spennende er det ihvertfall.

Skrevet

da fjernet du samme dag som meg.jeg fikk mens dagen etter og regner 14 dg fra den dagen,da blir den 12 juni EL,altså igår.men tror mere på at det er idag,sånn som kroppen er idag da:-)

lørdagsgodt på sambo idag:-D hehe

Skrevet

:-)) jeg har vel kanskje EL snart jeg også...litt rart dette her. Sist gang stresset jeg utrolig mye, denne gangen er jeg ganske så avslappet, mens min mann er "ok da må vi i dag også :-) ". omvendte roller...hm...

Skrevet

Hei hei :) Vi skal også prøve på nr 3 i sommer :) Har barn på 2 og 7 år fra før :) Veldig spent og gleder meg, siden dette blir siste, må jeg kose meg ekstra og slappe av, nyte prøvingen :)

Skrevet

Det sa vi og en gang. Nå sier vi kke det mer. Endte brått opp med å vente nr 3 OG 4 :)

Så nå prøver vi på fler barn, enkelt og greit, så får vi se hvilket nr det blir:)

Skrevet

Festlig at du har barn på samme alder som mine :))Helt enig, denne gangen føler jeg ikke stress og det er absolutt deilig. Helt anderledes enn når vi prøvde på nr. 2, da ble det veldig mye stress...Denne gangen skal jeg nyte og slappe av :)

Skrevet

ja det blir den siste for meg så jeg også skal ta det med ro og nyte det mer enn sist gang:-)hååper bare det skjker snart da,for oss alle:-)

Skrevet

Koselig at vi var så mange som skal prøve på nr 3.

Våre to fra før er 4 og 2 år. Er selv pasert 30, så dette blir den site for oss.

Her blir kobberspiralen tatt ut i morgen og el i slutten av uken. Så får vi bare se om det går når spiralen blir tatt ut så tett opp mot el. Skal i teorien ikke ha noe å si.

Skrevet

heisann:) vi prøver også på nr 3:) har en på 2 år og en på 1 år (snart)....

ønsker oss 3 tette:)

håper vi er så heldige å blir gravid igjen:) vi ønsker oss mangen barn så dette blir ikke den siste:) (håper eg)

gleder meg til å bli gravid igjen (minus kvalmen, bekkenløsningen, fødselen osv)

gleder meg til å kjenne spark og se magen vokse:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...