mollemor-79 skal prøve ivf:) Skrevet 13. juni 2009 #1 Skrevet 13. juni 2009 Har tatt meg en lang pause fra BIM etter alt styret jeg opplevde ved siste graviditet,men nå har det åpnet seg nye muligheter og vi skal i gang med prøverør! Har faktisk fått time til forsamtale på Riksen 29 juli,så da er jeg i gang igjen! Ville bare si det jeg..:)Ha en fin helg!
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 13. juni 2009 #2 Skrevet 13. juni 2009 ønsker dere lykke til.håper ikke det går lenge til spira er der:-)
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 13. juni 2009 #3 Skrevet 13. juni 2009 Hei mollemor-79 skal prøve ivf:) Sååååå utrolig koselig å se deg igjen her inne!!!! Mistet jo i mars - og fikk mensen en gang og spiren satt på første forsøk, men så mistet jeg enda en gang til nå i mai - er bare 14 dager siden i dag, men prøve igjen - JA, det skal jeg!!! Gir ikke opp - selv om det har vært ett helvete de siste 6 mnd!!! Ville bare ønske deg lykke, lykke, lykke til =) Vi får holde kontakten, og holde hverandre oppdatert på hvordan det går!! Uansett var det kjempekoselig å se deg her inne igjen - jeg krysser fingrene for at alt går bra med utredningen, prøverør og ivf. Stoooor helgeklem fra
Molait Skrevet 13. juni 2009 #4 Skrevet 13. juni 2009 Molle, mollemor, molsa kaller de meg, så stoppa opp ved nicket ditt:) Vil bare si hei og lykke til i videre prøving.
mollemor-79 skal prøve ivf:) Skrevet 13. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. juni 2009 Hei Snuppis!!Så du er her ennå!!Eller så dumt da..Du skulle ha vært langt inne i 1-2 trimester du nå da..Men ikke gi opp,dette skal du klare!! Må tenke det jeg også.Kan ikke kaste inn håndkle ennå.Skal prøve ivf nå først også får vi bare krysse fingrene for at dette går bra!! Så moro at vi kan holde følge igjen da! Lykke til Snuppis:) Så Moait:Så rart at du også har de navnene!!Mannen min har alltid kalt meg molle i alle år og svigermor kaller meg mollemor og som russ het jeg Molle.Mitt vanlige navn er noe helt annet,men kalles altså dette av mine kjære! Så artig at du også "heter"det:) Takk for lykke ønskningene og masse lykke til,til dere også!!
klar for 3? Skrevet 14. juni 2009 #6 Skrevet 14. juni 2009 Kjekt å se at du er tilbake igjen Mollemor. Jeg husker historien din godt. Men jeg er sikker på at ivf kommer til å hjelpe dere og at vi snart ser deg på trimestersidene. Lykke til
mollemor-79 skal prøve ivf:) Skrevet 14. juni 2009 Forfatter #7 Skrevet 14. juni 2009 Takk for det cilleb!Ja nå har jeg trua på det kan gå våres vei tilslutt.Har strevd nå i evigheter og ønsker oss så veldig en baby til,for prinsessa våres begynner på skolen til høsten og ho ønsker seg så veldig en søster eller bror,så nå håper jeg de øvre makter er med oss denne gangen! Om alt går som jeg håper så får jeg starta med medisiner i august og tatt ut egg og satt inn gullegget i september!! Hvordan går det med deg da cilleb?
klar for 3? Skrevet 15. juni 2009 #8 Skrevet 15. juni 2009 Det går fint med meg. Jeg har endelig klart å komme meg over på 1. trimester. Men jeg titter innom her av og til for å se hvordan det går. Er snart 8 uker på vei så jeg krysser fingrene. Spennende med ivf da. Jeg vet om noen andre som har barn fra før, men måtte ha hjelp med nestemann (der var det tette eggeldere da) og det gikk kjempefint. De fikk nettopp en liten. Så dere får satse på at jenten deres snart kan gå på skolen og fortelle at hun blir storesøster. September er jo ikke så lenge til
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 15. juni 2009 #9 Skrevet 15. juni 2009 Hei igjen mollemor-79 skal prøve ivf:) Ja, jeg skulle jo ha vært over 6 mnd jeg nå hvis jeg hadde beholdt første gangen, eller i uke 12 nå hvis det hadde gått bra denne siste gangen, men den gang ei =( Er så kjedelig å miste så sent i 1 tri, altså 12 uker første gang og 9/10 uker andre gang. Nå har jeg ihvertfall fått tilbud om samtale med en psykiatrisk sykepleier, har fått time der til neste uke - det kan jo være bra og snakke om det - for jeg synes det har vært steintøft å ha måttet gå igjennom 2 MA på bare 6 mnd. Ellers skal jeg på kontroll på gyn den 26 juni jeg da - etterkontroll etter siste MA. Skal bli spennende, tror at jeg selv har funnet ut at jeg har en APC-resistens (altså en type koaguleringsfeil) - fikk blodprøvesvar av fastlegen min som jeg skal ta med på gyn - og da ser jeg at 3 av verdiene som har med koagulering å gjøre (C-APC-resistens, C-protein og trombocytter) ligger langt utenfor den normale verdi. Så selv om gyn sier at det ikke er noe å hente på utredning hos meg - så skal det bli spennende å se hva de sier til disse blodprøvesvarene. Disse ble tatt feldig etter fødselen i 2006. Grunnen til at jeg ikke får utredning er at jeg har en frisk datter på 3 år fra før, det er bare par som ikke har barn som får utredning, men vi får ta en ting av gangen. Husker du var så nedtrykt og lei deg sist gang du mistet, det var så utrolig trist å lese innleggene dine... Tok det lang tid før du kom deg ovenpå igjen? Var du lenge sykmeldt og hvordan var formen din sånn psykisk og fysisk? Jeg er nå på dag 17 etter siste aborten og blør fortsatt en god del, i dag bare griner jeg og føler meg i så elendig form og er sliten og slapp. Psykisk føler jeg at det går bedre denne gangen - men fysisk er jeg helt utslått. Gleder meg bare til jeg blir ferdig med å blø og så har jeg lyst til å prøve igjen - og da SKAL det gå bra!!! Det måååå det bare!!! Utrolig hva man går igjennom for å prøve å få barn, hehe =) Du må holde meg oppdatert da om hvordan det går - tenk at du skal gjennom IVF - så spennende!!! Jeg krysser fingrene for deg =) Stooooor tårevåt klem fra
mollemor-79 skal prøve ivf:) Skrevet 15. juni 2009 Forfatter #10 Skrevet 15. juni 2009 Hei Snuppis:) Ja det var tøffe tak sist og jeg hadde fryktelige smerter og blødde sammenhengende i 2 mnd.Ble ikke tatt på alvor og ble bare kasta rundt i systemet,og tilslutt sa det bare pang og jeg ble lagt inn på sykehuset med 2 ødelagte eggledere. Satt et foster på 5 ganger 7 cm på v.eggleder og den h.egglederen var helt overfylt med blod og helt blå i fargen.Måtte fjerne begge ved kikkhullsopr. Ble sykemeldt i 14 dager også var jeg tilbake i jobb. Ville det selv for jeg er ingen"hjemme"person og ønska å komme tilbake til det vanelige livet mitt så fort som mulig:) Mitt motto har alltid vært at jeg ikke skal gråte over det jeg ikke fikk,men være glad for det jeg faktisk har!! Min mann og datter er det viktigste jeg har i livet og det skal jeg nyte hvert sekund også får jeg bare svelge skuffelsen min over det jeg mista også får vi bare se fremover!! Er helt sikkert ikke lett for deg å miste 2 ganger på kort tid.Det kan jeg godt forstå,men en vakker dag sitter spiren for deg også vet du snuppa!! Det gjelder å ikke miste motet også nå i mellomtiden får du heller kose deg masse med den lille familien som du allerede har:) Vi skal i allefall inn til ivf etterhvert da,så det blir jo spennende,så innen jeg har fått satt inn gullegget mitt,så er nok du gravid igjen se!!! Ønsker deg i allefall masse lykke til:)Varm klem fra meg til deg:)
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 15. juni 2009 #11 Skrevet 15. juni 2009 Ååååå - du er så søt mollemor!!!! Denne gangen skal det gå bra for oss begge to =) Jeg krysser fingre og tær, denne gangen er det vår tur! Ha en fortsatt riktig fin dag =) Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå