iram82 Skrevet 13. juni 2009 #1 Del Skrevet 13. juni 2009 Jeg driver å funderer litt på hvordan vi skal gjøre det i forhold til permisjon om dagen. Jeg er gravid med tvillinger og har termin i oktober. Vurderer om jeg og barnefaren skal dele permisjonen, altså at jeg tar de første 6 månedene og han resten. Hvordan tenker dere andre kommende tvillingforeldre å dele permisjonen? Noen tvillingmødre her inne som har noen erfaringer rundt dette? Jeg er student, så har en forholdsvis fleksibel hverdag, men er alikevel litt bekymret for at det er for tidlig å gå tilbake til studier etter 6 mnd ift amming osv. Takknemlig for svar! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140250750-permisjon/