Mrs S Skrevet 13. juni 2009 #1 Skrevet 13. juni 2009 Har noen hatt effekt av å bli strippet før termin? Skal på kontroll 1 uker før termin pga stort barn, og mest sannsynlig kommer de til å prøve dette først...
DiddiDaddi Skrevet 13. juni 2009 #2 Skrevet 13. juni 2009 Jeg ble strippet på Ul-terminen, men den var 1 uke før min egen termin og menstermin, er ganske sikker på at min termin var den riktige. Det hadde veldig god effekt, og 20 timer etter kontrollen var gutten min født. Lykke til
~Mita~ Skrevet 13. juni 2009 #3 Skrevet 13. juni 2009 ble strippet onsdag, 3 uker før termin. Slimproppen har nå gått, og har hatt maserier i to døgn.. slitsomt. Men lever i håpet på at d tar seg opp snart og at d blir fødsel av d
25 år gammel mamma Skrevet 13. juni 2009 #4 Skrevet 13. juni 2009 Hmm, kanskje dumt å spørre om,men hva er stripping egentlig? Hva vil det si
Mrs S Skrevet 13. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. juni 2009 DiddiDaddi og Mita FØDEKLAR, har dere hatt tegn til modning når dere ble strippet? Eller vet dere evt om de gjør det uansett modning?
~Mita~ Skrevet 14. juni 2009 #6 Skrevet 14. juni 2009 jeg var "halvmoden" som legen sa, og hadde 2cm åpning. Maseriene har nå gitt seg etter 2 døgn, så d virker ikke som du gjorde susen for min del. Må nok vente litt til. Skal muligens bli satt igang alikevel siden jeg har fått carpall tunnell syndrom og ikke lengre har følelse i fingrene. Vet ikke om de stripper hvis du er umoden, tror ihvertfall du må ha en cm åpning for å få du til.. Men som sagt vet jeg ikke.
DiddiDaddi Skrevet 16. juni 2009 #8 Skrevet 16. juni 2009 Jeg var moden og hadde 2 cm åpning, mulig det var derfor strippingen hadde så god effekt. Vet dessverre ikke om det gjøres når en ikke er moden. Jeg fikk sterkere tak med en gang etterpå, og mye blodig slim utover ettermiddagen, var liksom ikke tvil om at det var strippingen som fikk fødselen i gang. Håper du er moden og at det har like god effekt på deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå