Anonym bruker Skrevet 13. juni 2009 #1 Skrevet 13. juni 2009 Junior på 13mnd nekter rett og slett å spise/drikke på kvelden. Må få med at han nå er forkjøla, men han spiser bra ellers på dagen. Er bare klin umulig å få i han noe på kvelden. Hva gjør jeg? Det er jo fullt TEXAS når han våkner morgenen etter, for da er han jo kjempesulten og hyler og skriker som en gal. Noen som har noe råd?
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2009 #2 Skrevet 13. juni 2009 Regner med du har prøvd det meste.. men yoghurt, banan, evnt annen frukt, flaske med melk...(el. mme)
mammatilgodgutt Skrevet 13. juni 2009 #3 Skrevet 13. juni 2009 Sønnen vår var i en periode også litt vanskelig å få til å spise noe særlig kveldsgrøt. Det jeg gjorde var at vi begynte å se barne-tv mens vi spiste grøt. Det gjorde at vår sønn spiste mer, så det kan jo være verdt å prøve. ( Ikke sikkert det er så veldig pedagogisk, men.. )
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2009 #4 Skrevet 13. juni 2009 Vi har gjort det samme, se tv mens han spiser.. Da glemmer han seg og gaper...:-) Nei ikke veldig pedagogisk, men mat må han jo ha.
Marius og mamma'n hans Skrevet 14. juni 2009 #5 Skrevet 14. juni 2009 Jeg er pedagog (førskolelærer) med en gutt som ikke er veldig flink til å spise, men sammen med barne-tv så går alt så mye bedre Men som helsesøster sa: ikke stress med maten han spiser når han blir sulten, det tok litt før jeg klarte å roe meg med det, men nå så går det bedre. Her er det middagen som er værst å få i han da. Etter at vi kuttet ut grøt og begynte med brødskive spiser han mye bedre. Han her har alltid vært glad i flaska så hvis han spiser dårlig har han kanskje heller fått ei ekstra flaske. Ellers så går det mye i frukt, yoghurt og mellanmål her, det er toppers!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå