Gå til innhold

hei alle sammen her inne...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei alle sammen:-)måtte bare skrive noe,jeg kjeder meg akk nå. sitter for det meste å leser her.er i 1pp,og det er over 10 år siden sist jeg gikk gravid ,så kan ikke hjelpe så mye på det dere lurer på desverre. men jeg er veldig glad for å ha dere når jeg lurer på noe:-)husker ikke stort av svangerskapene jeg hadde.blir nr 3 her nå da,når det skjer:) følger ikke så godt med på El og div men tror det er EL nå i helgen. må vel forføre samboeren i helga da:-D hehe.. jeg håper dere alle blir fort gravide,som jeg håper med meg:-)

jeg kommer sikkert til å oppdatere dere etterhvert,om dere vil eller ikke,da vi ikke har fortalt noen om å prøve på å få en til.(det blir en overraskelse til jeg er 3mnd på vei).da har jeg dere å fortelle det til,og dere virker alle som en herlig gjeng syns nå jeg:-)

lykke til alle sammen,jeg regner med vi skrives mere etterhvert.:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei og velkommen til vår lille "klubb". Utrolig mange koselige jenter her inne.

Håper ditt opphold blir kortvarig, og lykke til med prøvingen ;-)

Skrevet

Ja velkommen:)) og lykke til med prøvingen.. Vi har kun fortalt det til to personer så skjønner godt behovet for å dele oppturer og nedturer med noen som er igjennom det samme.. Venter på el etter pergotime kur. Håper at det klaffer denne gangen;)

Skrevet

takk skal dere ha:-) jeg fjernet hormonspiralen 28 mai og har hatt noen småe symptoner i ny og ned..men prøver å ikke og tenke på det.( kan jo være psykisk) men blir vel en test i ikm-tiden tenker jeg:-) det er i uke 26 en gang.så får vi vel se hva som skjer da.

jeg krysser fingrene for dere begge at det klaffer snart:-)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...