Anonym bruker Skrevet 12. juni 2009 #1 Skrevet 12. juni 2009 "Og en rectocele eller en cyctocele er enkelt å korrigere kirurgisk, om man skulle være riktig uheldig. Leger og gynekologer ønsker faktisk åpenhet rundt dette, slik at flere tar denne operasjonen, men for kvinner er dette fryktelig tabubelagt. Men det er jo greit å ha noen å skylde på da." Er det sånn dere har opplevd det, jenter? At leger og gynekologer gjerne vil hjelpe, men at vi skjemmes så fælt at vi heller vil leve med problemet enn å operere? Dette er vel bortimot det mest kvalmende og arrogante innlegget fra en helsevesenansatt jeg hittil har lest her inne!
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2009 #2 Skrevet 12. juni 2009 Ja, jøss. Nei, bagatellisering er stikkordet angående hva jeg har opplevd i allefall. Skremmende lite fokus på fremfallsproblematikk i forbindelse med fødsel. Kanskje vi skulle tipse PULS om et innslag. Er lei av at inkontinens er det eneste som fokuseres på i forbindelse med fødsel.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2009 #3 Skrevet 12. juni 2009 Det er vel omtrent så langt fra min opplevelse som det er mulig å komme. Det virker som om leger og gynekologer ønsker at vi som har dette skal leve med problemet. Jeg har måttet kjempe for å få operasjon!
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2009 #4 Skrevet 12. juni 2009 Det er vel omtrent så langt fra min opplevelse som det er mulig å komme. Det virker som om leger og gynekologer ønsker at vi som har dette skal leve med problemet. Jeg har måttet kjempe for å få operasjon!
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2009 #5 Skrevet 13. juni 2009 HI, hvor fant du dette? Jeg vil gjerne kunne printe ut dette og gi det til Ullevål når jeg har time der. Har du en link?
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2009 #6 Skrevet 13. juni 2009 Det ble sagt av en privatperson her inne på anonymforumet. Vet ikke om hun er helsepersonell en gang...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå