Gå til innhold

OTH eller Teutonia team s4 som søskenvogn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har hatt Teutonia og synes at:

Den er utrolig smidig og god å trille i by og senter, men noe tung på landeveien. Jeg hadde helt klart kjøpt med brems idag om jeg skulle kjøpt den igjen.

Barna sitter godt, og den har markedets bredeste seter men desverre litt kort rygg (typisk Teutonia).

Har typisk tvillingvognmål, dvs kommer inn gjennom 80 cm dører.

Konstruksjonen er stabil, enkel,og uten "finesser" som ofte går i stykker (som glidelåser på TFK osv :-)

Man bør ha hardbag til den lille, pga at mykbagen lettere "tyter" over til setet til søskenet, og søskenet lener seg ofte over til den lille, da er hardbag stabilere.

Hjulene er greie nok, men bråker litt på grusveier.

Full liggestilling, og stillbart fotbrett (noe OTH IKKE har..)

Kjøper du denne så dropp original myggnett feks og kjøp et heldekkende uoriginalt isteden. Det til Teutonia plukker eldstemann enkelt av vogna når de sitter inni..

Kjøp heller ikke det originale gjennomsiktige regntrekket, det er som et stort telt og rett og slett forferdelig.. Bedre med de svarte man får kjøpt "overalt".

Det er enkelt å komme til handlekurven under.

Tar ganske stor plass i bredden (den er jo nesten 80 cm bred, som de fleste andre av samme type) men blir ikke så høy sammenslått. Enkel å slå sammen

Tung å løfte ut og inn av bilen..

Du kan ha barna vendt mot deg (og dermed følge med så den eldste ikke plager den minste) Jeg savner virkelig kontakten med barna når jeg går med de i framovervendt vogn..

OTH vet jeg ingenting om..

Har kjøpt OTH sin søskenvogn med bag fordi jeg har singelvogna fra før, og vet den er fantastisk å trille. OTH er smalest av søskenvognene og det sies svært mye bra om den. Eneste minus i mine øyne er at bagen er liten.

Sjekk barnevognguiden.no for brukererfaringer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...