Stolt tvillingmor Skrevet 12. juni 2009 #1 Skrevet 12. juni 2009 Hadde bestemt meg for en Emmaljunga Edge, men etter dagens ultralyd ble det klart at vi venter tvillinger. Så da er vi tilbake på scratch igjen... Kommer til å bruke vognen både på asfalt og i skogen. I og med at barna blir født om vinteren, er jeg opptatt av at bagen skal være bra, slik at barna kan ligge ute og sove i vognen. Tror nok ikke at jeg kommer til å kjøre så mye buss eller trikk den første tiden, så det spiller ikke SÅ stor rolle om vognen evt. er veldig bred eller ikke. Er det noen der ute som har noen gode tips til en heller sjokkskadet, vordende tvillingmamma? ;-)
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2009 #2 Skrevet 12. juni 2009 Vil anbefale en med brems (du kommer til å trille to barn i vogna LENGE :-) og en med brede seter slik at de har god plass lenge.. Teutonia Team Alu tenkte jeg på, men den er ikke akkurat egnet i skogen.. Simo har en romslig vogn, men uten svingbare framhjul, den er utrolig stabil og enkel solid konstruksjon..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå