Gjest Skrevet 12. juni 2009 #1 Skrevet 12. juni 2009 Noen som vet om dette kan bety for tidlig fødsel? Har litt angst for det denne gangen også. Hodet ligget godt festet nedi bekkenet allerede.
Lykkelig g~g~j Skrevet 12. juni 2009 #2 Skrevet 12. juni 2009 vet ikke om d kan utløse for tidlig fødsel, men vet d kan løsne igjen
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 12. juni 2009 #3 Skrevet 12. juni 2009 Jeg vet ikke om det betyr fødsel snart. Men hodet ligger godt nedi, nesten festet hos meg også. Har vært det siden uke 30 eller 31. Og jeg har fått beskjed om at jeg kan komme til å føde for tidlig denne gangen også. Fødte uke 35 sist og legene mener at jeg trolig blir å gjøre det igjen nå. Er 34+1 i dag.
Gjest Skrevet 12. juni 2009 #4 Skrevet 12. juni 2009 Jeg var til kontroll i dag, og da spurte legen min om jeg hadde planer om å føde før tiden. Prinsessen min ligger godt nedi bekkenet og har visst festet seg også. Jeg er 34+5 i dag og vil helst ha gått ut i perm hvertfall før hun kommer...
Gjest Skrevet 13. juni 2009 #5 Skrevet 13. juni 2009 Uff jeg håper virkelig ikke det:( Fødte i uke 36 sist og vil IKKE det igjen! *mamma til prinsesse vil ikke* hva er grunnen til at legen sier du kan gjøre det igjen? Verken jordmor eller lege sier nemlig at det er noen grunn til at jeg skal føde for tidlig denne gangen.
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 13. juni 2009 #6 Skrevet 13. juni 2009 Legen på Ullevål mente at man har en tendens til å gjenta seg selv mht når man føder. Og siden det ikke var noe grunn til at fødselen startet for tidlig sist, så mener de altså at det er stor sjangs for at det skjer igjen.
Gjest Skrevet 13. juni 2009 #7 Skrevet 13. juni 2009 Oi så rart, jeg har nemlig fått helt motsatt beskjed. Siden de ikke fant noen spesiell årsak til at jeg fødte for tidlig første gang, var det heller ikke noen større sjangs for at det ville skje igjen. De regnet med det var en infeksjon eller noe annet som satte i gang fødselen.
Mamma_til_isabella Skrevet 13. juni 2009 #8 Skrevet 13. juni 2009 Når hodet fester seg har ingen ting å si i forhold til fødsel desverre.Man kan gå mnd med hodet festet.Min bebis festet seg i uke 30!
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 13. juni 2009 #9 Skrevet 13. juni 2009 Ja, men det høres riktig ut. For legen nevnte at dersom det hadde vært infeksjoner eller lign. som var årsak, så ville ikke jeg føde for tidlig med mindre infeksjoner eller sykdom inntreffer igjen. Men hos meg ble dette utelukket som årsak. Og derfor mener dem at det kan skje igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå