Gå til innhold

På bloggen til den drepte svenske 15åringen, så står det på headeren hennes "lev livet fult ut".

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ikke si hva jeg mener om den jenta,men syns det sier meget mye om denne "stakkars" gutten som tydligvis ikke eier ryggrad!

Fortsetter under...

Skrevet

Hver gang jeg leser om slike tilfeller dukker selv min opplevelse om overfall, forsøkt kvalt og voldtatt opp.

Tankene som flyr gjennom hodet rett før man kjenner pusten forsvinne. Du klarer faktisk å tenke ekstremt mye på svært kort tid. Adrenalinet pumper og man merker verken slag eller spark.

Jeg var heldig- det var ikke Therese stakkars.

Hvil i fred

Gjest Tale30
Skrevet

Du som la ut bloggen til Tove Lund. Husk at det er hundrevis av Tove Lund i Sverige. Jeg tror ikke dette er bloggen til hun som er tiltalt i denne saken, Hun har skrevet om hvordan hun har krøllet håret sitt opp og i mente i går. Tror ikke det er det som står i hodet på hun som er tiltalt akkurat nå for tiden.

Ikke skap problemer for folk som ikke har noe med saken å gjøre!

Skrevet

Jeg må bare si at den linken som er lagt ut her er feil. Hun heter Tove LIND ikke Lund. Bare så ikke den stakkers utskyldige krøllejenten får anklager mot seg.

Skrevet

Dere må jo ikke legge ut blogger dere ikke vet om er de rette!

Og kommentarene om bildene som var lagt ut - "Han ser ut som en typisk jock, hun så jo ikke noe videre ut akkurat... Ikke rart hun følte therese som en trussel.." Er jeg dem eneste som synes synd på dem? De er bare barn, og har allerede ødelagt livet sitt. Det er så meningsløst. Men jeg synes synd på disse to ungdommene som skulle gjøre noe så ufattelig som å ta livet av et annet menneske. Det er noe alvorlig galt på en eller annen måte, om det henger sammen med psyken, virkelighetsforståelsen eller hva - men jeg tror ikke det finnes så rå ondskap i barn, at de kan gjennomføre noe sånt i ren råskap og ondskap. Men tro meg, barn dreper ikke fordi de ser ut som "en typisk jock, og ikke så noe videre ut".

De er hatet av alle, og har ødelagt livet sitt før det har begynt. Trenger vi virkelig å si noe mer enn det? Dere som kommer med slike kommentarer - ser dere ikke det ufattelig tragiske i situasjonen, ikke bare for Therese? Tenk å være mammaen til disse to som sørget for at hun ikke fikk leve videre!

Annonse

Skrevet

Tror dere at ofre som er pene av utseende får mer sympati, empati og oppmerksomhet enn de som ikke er like pene? Jeg tror! Fælt tenker sikkert du, men jeg tror ikke at det er bevisst fra person til person.

Pene mennesker får ofte mer media dekning og. Husker det var en debatt om dette på Tv etter Madelein saken..

Hva er deres synspunkter på dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...