Gå til innhold

På bloggen til den drepte svenske 15åringen, så står det på headeren hennes "lev livet fult ut".

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

noen som har link til tove og tim sin blogg da? de som angivelig har drept henne?

Skrevet

lurer jeg også på.....

Skrevet

får ikke til å åpne denne linkern jeg. ikke når jeg sette www forran heller

Annonse

Skrevet

jeg fikk åpnet den, det er ikke www foran

Skrevet

ingen som vet om blogg til de to andre`?

Skrevet

Huff..Dette skulle jeg fått med meg..hvordan ble hun drept? kan noen av dere fortelle litt?

Skrevet

er ikke helst sikker. men det var noe med et kjærestepar som drepte hun. jevnaldere. gutten sa seg skyldig.

frykdelig tristt. jeg leste netopp på bloggen (fra desember08) et spørsmål hun fikk... dette var svaret-..

Vad är du rädd för: -spindlar mörker & döden

håper hun ikke var redd når det skjedde, og at det skjedde fort.

hun ble visst kvalt av gutten?

Skrevet

"håper hun ikke var redd når det skjedde, og at det skjedde fort.

hun ble visst kvalt av gutten?"

Må bare kommentere den.

Vel.......jeg tipper hun var temmelig redd. Hadde ikke du vært det om noen kvelte deg til døde? Og kvelingsdøden er seigpining og tortur,og langt i fra en rask død, så nei det skjedde nok ikke fort.

Hvil i fred Therese.

Skrevet

jeg prøvde å søke frem bloggen hennes(den "skyldige"), men da fikk jeg bare opp masse som folk hadde skrevet om henne.

Annonse

Skrevet

Hvrdan fikk du søkt bloggen til hun skyldige da? Vet du hele navnet hennes? Hvordan får dere tak i navnene, forresten? Ser at noen her sier de heter Tim og Tove.

Skrevet

Ser det selv nå, på bloggen at noen oppgir de siktedes fulle navn..

Skrevet

navnene står oppgitt flere ganger under kommentarfeltet til siste innlegget til bloggen på therese

Skrevet

Sikker på at de siktede har blogg da?

Skrevet

UTROLIG TRIST

Skrevet

Fy faen så ufattelig trist:-( Blir helt kvalm av å tenke på hvordan hun må ha hatt det før hun døde- tregisk!

Skrevet

Bloggen til den drapssiktede jenta har blitt stengt.

Skrevet

De heter Tim Vrågård og Tove Lund

Skrevet

Ang hvordan hun ble drept,og at man håper det gikk raskt og at hun ikke led! Hun ble funnet i skogen hardt skadet,og døde ikke før hun var på tur til sykehuset! Så hun har nok hatt det helt forferdelig :'(

Nydelig jente!!!

Hvil i fred!!

Skrevet

Han ser ut som en typisk jock, hun så jo ikke noe videre ut akkurat... Ikke rart hun følte therese som en trussel.. Men uansett- tenk å presse typrn til å drepe en jente som har flørtet med ham fordi hun da er en trussel mot dem?? Skal man da fortsette forholdet og så drepe alle som kan finne på å flørte med mannen de neste årene?? Utrolig syyykt at man kan være så ondskapsfull i en alder av 15-16 år. Hun hadde sent ham sms om dette i flere uker, rett og slett planlagt det.. Så sier hun i avhør at det ikke var meningen?? Hun må ha en eller annen personlighetsforstyrrelse. Og han har antakelig ingen egen vilje og ingen empati

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...