Anonym bruker Skrevet 12. juni 2009 #1 Del Skrevet 12. juni 2009 Gjett hva jeg får da? Har termin i starten av sept. *Har konstant sure oppstøt *var kvalm de første 3 mnd og vonde pupper *har extrem matlyst (spiser alt) *magen er langt ned *har mest lyst på vann og sjokolademelk *trøtt og sliten hele tiden,sover mye! *sparker veeeeldig i magen,mest ut på høyre siden.(ganske langt ned) *har bekkenløsning høyreside og mitt fremme. *har lagt på meg 16kg til nå... har 2,5 mnd igjen. *tisser hele tiden om dagen,men vokner ikke på natt fordi jeg må på do. *veldig hoven i beina (tilogmed tærene mine!!!) *får en og annen kviser på de rareste plasser en kan tenke?!?! *tenker mye og er ganske deppa(men har det fint som plommen i egget) Skal komme tilbake og fortelle hva jeg får! Dette er min første..... min samboer har 4 stk fra før av! (han er sikker på jente) jeg håper jente,men er veldig usikker.... er VELDIG nysgjerrig.... men vi har blitt enig om at dette skal bli en overaskelse! jeg som klør i fingrene etter og shoppe jente eller gutteting. hehe... kanskje like så greit og ikke vite. Håper andre kan dele med meg hva dere fikk/får med like symptomer som meg??!!!??? Stor klem fra spent førstegangsmamma!!!!! :D Anonym Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140248288-noen-med-samme-symptoner-som-meg-hvilke-symptomer-har-dere-og-hva-f%C3%A5r-deregjett-hva-jeg-f%C3%A5r-da/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
an Skrevet 12. juni 2009 #2 Del Skrevet 12. juni 2009 hei!dette var da volsomt he he.føler meg litt utenfor når jeg snkker med andre gravide for jeg har absolutt ingen plager,har alderig hvert kvalm eller trøtt eller noe som indikerer på at jeg er gravid bortsett fra att den måndtelige forsvant og godt er jo det.er heller friskere og opplagt enn jeg var før jeg ble gravid,har ingen lyster eller spiser noe serlig mer og hormonene er stabile som bare det,noe samboeren er veldig glad for he he..men legen sa att bare 5%er så friske som jeg er,så er nok veldig heldig.har termin 7sept og da kommer det en liten jente.masse lykke til. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140248288-noen-med-samme-symptoner-som-meg-hvilke-symptomer-har-dere-og-hva-f%C3%A5r-deregjett-hva-jeg-f%C3%A5r-da/#findComment-140248754 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #3 Del Skrevet 15. juni 2009 Høres ut som en blanding av mine 2 svangerskap. Jeg har en gutt fra før, og venter gutt nr. 2 nå. Men har hørt om de som har fått jenter, som har hatt omtrent de samme symptomene. Så det er vanskelig å tippe noe. Sjekk det kinesiske fødselskartet. Det stemmer ganske ofte. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140248288-noen-med-samme-symptoner-som-meg-hvilke-symptomer-har-dere-og-hva-f%C3%A5r-deregjett-hva-jeg-f%C3%A5r-da/#findComment-140258845 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babygutt-glede-i-USA Skrevet 15. juni 2009 #4 Del Skrevet 15. juni 2009 Hei, Du fikk meg faktisk til aa foele meg langt bedre@! Beklager aa maatte si det, men jeg har noen faa plager som jeg skal nevne og var allerede langt paa vei aa tro at disse plagene var en for mange. Jeg er ny her, og har klart meg ganske bra saa langt i svangerskapet. Jeg har trent hele veien fra dag 1 og roet foerst ned tempoet rundt 6mnd. Jeg har fulgt svangerskapet baade i Norge og i USA som har vaert mitt hjemsted de siste 4-5 aarene, hvor jeg og min norske samboer er naa. Saa vi har hatt muligheten til aa "studere" oppfoelgingen i 2 kulturer. Foerst maa jeg si at jeg var temmelig troett de 3 foerste mnd. Dette er mitt foerste barn, saa det var ikke mulig aa si hvordan jeg skulle reagere. Jeg har alltid vaert ekstremt aktiv og trent 4 -5 dgr uken, saa jeg hadde ett godt utgangspunkt. Men ellers hadde jeg ingen symptomer, jeg trengte bare en ettermiddagsblund, og tidlig til sengs selvfoelgelig. Ellers har jeg naa begynt aa bli saa stor at det er fysisk umulig og ikke saerlig bra for baby aa trene som foer, saa en naturlig nedgang i aktivitet er paakrevet. Na trener jeg knapt 2-3 ganger uken, men med gaaturer og husarbeid som faar meg til aa svette litt er vanlig. Jeg elsker aa bevege meg og som vi vet er dette ganske viktig for aa tilfoere og opprettholde nok blodsirkulasjon og oksygen. Hjertet gjoer en bedre jobb naar man er fysisk sterk, savel som mentalt, og iogmed at det ene gir naering til det andre er det alfa omega og fortsette aa vaere aktiv gjennom hele svangerskapet unntatt hvis det er komplikasjoner som man i samsvar med lege har matte ta hensyn til. Na kjenner jeg meg selvfoelgelig mer trett igjen, naa som jeg gaar mot 7mnd, og ellers er jeg litt nummen i fingrer, og maa sove i spesielle posisjoner for at blodtilfoerselen naar frem til alle kroppens deler naa som babyen tar det den trenger mer og mer for aa vokse. Jeg mener at hvile er livsviktig, saa faar babyen det beste av oss som moedre, noe som sikkert fortsetter i barselperioden, saa det at man er troett, det faar man bare ta som det kommer. Drikke mye vann er en god venn mot troetthet, dessuten rensingen av systemet med den ekstra jobben som nyrene naa gjoer ved siden av morkaken. Vaar jobb er aa holde oss friske og gode til barnet kommer, og sette grenser og deretter gaar vel det meste som haand i hanske... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140248288-noen-med-samme-symptoner-som-meg-hvilke-symptomer-har-dere-og-hva-f%C3%A5r-deregjett-hva-jeg-f%C3%A5r-da/#findComment-140261714 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå