meg & lillegullgutten Skrevet 12. juni 2009 #1 Skrevet 12. juni 2009 Han er 8 dager gammel i dag. Er veldig usikker på hvor ofte jeg bør legge han til. Han sover mye og det er ikke lett å vekke han heller, da må jeg i såfall legge han på stellebordet og kle av han hver gang. Trodde det holdt med at det ikke går mer enn 3 timer mellom hver gang. han tar bare en pupp av gangen. Skal han legges til oftere så tidlig og bør han ta begge puppene hver gang?
snartmammatil4 Skrevet 12. juni 2009 #2 Skrevet 12. juni 2009 Legg han til så ofte han vil, sålenge han ikke går ned i vekt er det ikke nødvendig å vekke han for mat. Mine har spist ca hver 3-4 time i begynnelsen, men det er veldig individuelt. Du kan godt gi av bare et bryst av gangen, sålenge han blir mett av det:)
lille sprelle Skrevet 13. juni 2009 #3 Skrevet 13. juni 2009 Du må finne det som passer for dere jeg ga hver 3. time. Begge bryst hver gang. Det forebygger også brystproblemer. Er du usikker på vektutviklingen kan du jo veie en gang i uka på hs en periode.
Vannmann35 Skrevet 21. juni 2009 #4 Skrevet 21. juni 2009 Mener jeg ammer jenta her ca hver 2 time, men hun sover hele natta da... Dvs. hun sover inntil meg og forsyner seg av puppen innimellom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå