Gå til innhold

Lurer på noe ang lønn fra kommunen. Håper noen vet dette:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har seg så at jeg sluttet i jobben i kommunen 31.05.09. Og så er lønnsubetalingsdatoen den 12. hver måned. Jeg fikk sist lønn den 12. mai.

Var det lønn for hele mai, eller for april? Jeg finner det ikke ut på lønnsslippen fra 12. mai, og i dag har det ikke kommet inn lønn. Husker nemlig ikke helt i starten(første lønningen).

Noen med peiling?

Skrevet

Så fremt du ikke jobbet noe ekstra i mai, eller arbeidet på noen av røddagene, så fikk du etter all sannsynlighet din siste lønn 12. mai.

Skrevet

Når man jobber i kommunen får man på en måte 14 dager forskuddsutbetalt tror jeg hvertfall...

Mener å huske det er slik det er;)

Så da fikk du siste utbetaling 12 mai...

Men er som sagt ikke 100% sikker...

Kanskje du kan ringe din gamle arbeidsgiver?

Skrevet

Jeg jobber også i kommunen, men vi får utbetalt lønnen vår etterskuddsvis den 28. i mnd. Da jeg jobbet i staten hadde vi utbetalingsdag den 12. og da var det lønn for den måneden vi var i som gjaldt. Dersom du hadde din siste arbeidsdag den 31.mai, var din siste lønn for mai periode, altså den som ble utbetalt 12.mai. Du får ikke ordinær lønn 12.juni, men det kan jo hende du har krav på feriepenger eller etterbetalt overtidsbetaling eller lignende.

Skrevet

Her i kommunen har vi innestående lønn en ekstra mnd, så da jeg begynte gikk det 2 mnd før jeg fikk lønn. Så den lønnen jeg fikk i dag er for mai og hadde jeg sluttet som deg ville jeg fått lønn til og med 12 juli

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...