Lillepusen-78 Skrevet 12. juni 2009 #1 Skrevet 12. juni 2009 Guten min er 8,5 mnd, og har de siste to ukene sovet mye mer på dagtid. Veldig lenge sov han ca 2-2,5 time i løpet av dagen, mens han nå sover ca 4 timer... Dette skjedde etter at jeg byttet fra dypvogn til sportsvogn (han sover alltid ute i vogna på dagen). Enten er det sånn at han ligger bedre i sportsvognen, eller så er det andre grunner. Han har har begynt å krype, og er aktiv og blid når han er våken. Flere som opplever dette?? En mamma har alltid noe å gruble over..... ;-)
MiMaRi Skrevet 12. juni 2009 #2 Skrevet 12. juni 2009 JA! min lille gutt har sovet LITE på dagtid helt siden fødselen.. men etter han begynte å krype og reise seg, har han begynt å sove mere;) og det synes jeg er deiligt, godt med litt avslappningstid nå som han er blitt så aktiv;)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 12. juni 2009 #3 Skrevet 12. juni 2009 Hmmm..tja..Kanskje ikke direkte økning, men større variasjon. Noen dager sover hun f.eks 2,5 timer, mens andre dager sover hun oppimot 4,5.. Gjennomsnittlig vil jeg si at hun sover ca 3 timer per dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå