Gå til innhold

Var på 3d ultralyd ;))

Anbefalte innlegg

...noe jeg er veeeldig glad for at vi valgte å gjøre. Det var verd hver eneste krone for vår del :) Bemerkelsesverdig at det går an, og at vi kunne få se jenta vår så tydelig og detaljert. Så nå er vi spente på hvor "lik" hun er når hun kommer! Ei veninde av meg kunne fortelle at hennes Sebastian var prikk lik, og de følte at de hadde møtt han før :) Så dette skal bli gøy. Og selvfølgelig så var vår lille Ada Martine den skjønneste (3d) babyen vi noen gang har sett ;) Har fått de nyydelige kysseleppene og nesen fra pappan sin ;)) Jeg er bare så forelsket og glad! Jeg ville bare dele det med resten... :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140247556-var-p%C3%A5-3d-ultralyd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig!

Var på 3D/4D for et par dager siden selv. Helt utrolig hvor mye man kan se, ja. Vi fikk bekreftet at vi 100% sikkert venter ei jente denne gangen og ho er veldig aktiv. Tulla vår, Ida Vendelin, er litt lik storebror. Ho har også nesa til pappan, men vi kan se mest likhet til meg foreløpig. Spennnede å se når ho kommer ut :) Får jo helt annen tilknytning til barnet, så dette er å anbefale! Moro :)

Fikk fine bilder og film. Har lagt ut noen filmsnutter og bilder på bloggen min: http://renated.blogg.no/ , om du vil ta en titt.

Hærlig altså :) Ja jeg tror kanskje man kan få en litt annen tilknyttning til barnet, i allefall ble mitt sterk forsterket :) Jeg hører mange sier at man ikke bør bestemme seg for navn før man møter barnet, da man kan føle det så absolutt ikke passer. Selv forstår jeg ikke helt det, tror jeg mener navnet blir personen, og ikke motsatt, meen...så har jeg heller ingen erfaring med det ;p! Nå har vi i allefall "sett" snuppa vår, og det at vi knytter navnet til henne allerede nå, kan hjelpe til at det blir en bedre "match" ;)

Så gøy å se på bildene du har lagt ut :) Sammenligne litt, og se forskjellen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...