Gå til innhold

Noen butikksjefer her?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det ene stedet kunne jeg velge tider selv.

Og siden de andre bare var ekstrahjelper som gikk på skole jobbet jeg da bare tidligvakter og fri hver lørdag.

Det andre stedet måtte vi jobbe annenhver lørdag og to kvelder i uken.

Tror det er dette som er vanligst også.

Jeg bestemmer selv når jeg skal jobbe, å ettersom sambo jobber på sjøen, har jeg kun dagvakter, også jobber jeg hver 4.dje helg (har dobbel-vakter denne helga, for å jobbe inn 2.hver helg).

Når sambo er hjemme, tar jeg noen kveldsvakter selv også.

Så lenge jeg holder lønnsbudsjettene er det ingen som legger seg i hvordan jeg jobber.. Jeg skriver jo vaktlistene selv.

Jeg jobber en kveld i uka og hver fjerde lørdag fast, ekstra ved sykdom og behov. Dagvaktene mine slutter klokka fire.

Annonse

Takker for svar!

Jeg må jobbe 2 kvelder i uken og annenhver lørdag. Og de dagene jeg har tidligvakt, jobber jeg til 17.

Skjønner virkelig ikke hvordan dette skal gå når lille snupp begynner i barnehagen...Jeg får jo ikke hentet èn eneste dag! Og pappaen kan ikke hente hver dag,siden han også har senvakter innimellom hvor han ikke slutter før kl.17-18...

Må nok ta en prat med arbeidsgiver gitt, og høre om de kan være litt fleksible. Syns forøvrig at det også er alt for ofte å jobbe annenhver lørdag når man har små barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...