Gå til innhold

Mellomnavn til Luka... Eller fornavn til August?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Synes ikke Luka passet med jentenes navn, men det gjorde August! :-)

Her er noen forslag:

Emil August

Even August

Emrik August

Edvard August

Isak August

Linus August

Filip August

Felix August

Odin August

Oskar August

Adam August

Leon August

Levi August

Mons August

Rasmus August

Helmer August

Birk August

Annonse

Jeg er også veldig glad i August. Vi har tenkt på Even August, men kom fram til at Even ble for likt Ena...

Men Filip August og Levi August var fint :)

Olai har jeg ikke hørt før, faktisk.. må nok smake litt på det, jeg syns det var litt feminint egentlig..

Hva syns dere om Colin? Jeg hørte det navnet for første gang for noen dager siden, syns det var litt stilig.

Syns Luka passer best til søstrenes navn. De har begge veldig spesielle fornavn, så syns Luka er mer spesielt enn August. Liker både Luka og Aigust veldig godt, men holder en knapp på Luka. Syns det er en mer spennende utgave av det altfor mye brukte Lukas. Hvisn du syns det blir for mye "hallo i luka" kan du jo bare stave det Luca. Selv syns jeg Luka er fineste stavemåte.

Hva med:

Luka Nikolai

Luka Elias

Luka Kristoffer

Luka Johan

Luka Nataniel

Luka Emanuel

Luka Emil (med lang i)

Luka Sakarias

Isak August

Liam August

Kasper August

Oskar August

Milian August

Trym August

Jesper August

August er egentlig et navn som ofte passer godt som mellomnavn. Kan kanskje bli litt tungt hvis begge navna skal brukes til daglig.

Syns Luka passer best til søstrenes navn. De har begge veldig spesielle fornavn, så syns Luka er mer spesielt enn August. Liker både Luka og Aigust veldig godt, men holder en knapp på Luka. Syns det er en mer spennende utgave av det altfor mye brukte Lukas. Hvisn du syns det blir for mye "hallo i luka" kan du jo bare stave det Luca. Selv syns jeg Luka er fineste stavemåte.

Hva med:

Luka Nikolai

Luka Elias

Luka Kristoffer

Luka Johan

Luka Nataniel

Luka Emanuel

Luka Emil (med lang i)

Luka Sakarias

Isak August

Liam August

Kasper August

Oskar August

Milian August

Trym August

Jesper August

August er egentlig et navn som ofte passer godt som mellomnavn. Kan kanskje bli litt tungt hvis begge navna skal brukes til daglig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...