Trilletrill Skrevet 12. juni 2009 #1 Skrevet 12. juni 2009 Våkner opp minst 2 ganger i løpet eav natta med smerter i underlivet og hard mage, tisser og legger meg igjen...så er det på`n igjen noen timer senere. Er 34 uker på vei nå så har ikke maaaange ukene igjen. Dessuten så er skambenet mitt ganske ømt om dagen også, og det gjør svært svært vondt å ha sex den sjeldne gang det har skjedd idet siste. Er det kroppen som begynner å forberede seg på fødsel? Førstegangsgravid bye the way.
Gjest Skrevet 12. juni 2009 #2 Skrevet 12. juni 2009 Vet i hvert fall at skambenet kan være ømt og vondt når den begynner å løsne - bekkenløsning foran liksom. Det benet har liksom en elastisk fog foran - naprapaten har vist meg dette ) Våkner ofte å natta med kraftige kynnere jeg også og må opp å tisse for å lette på trykket ) Har ikke så ofte vondt i underlivet da. Litt stikninger litt nå og da bare... Skjer mye rart med kroppen på slutten.. Ingen dag er den andre lik her i går`n.
Gjest Skrevet 12. juni 2009 #3 Skrevet 12. juni 2009 Jo, det høres jo ut som litt "modning" som man så fint kaller alle vondtene vi gravide må regne med de siste ukene fram mot fødsel. Det er nok bare kroppen som har begynt å gjøre seg klar til fødsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå