Gå til innhold

Huff jeg orker ikke mer... *mye syt*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Først bomma jeg på el, med flere dager.... blæh......! Å nå kjenner jeg den veldig typiske pms-følelsa i kroppen, å på humøret... Jeg orker snart ikke prøve mer... 10pp med "skikkelig" prøving, Over ett år før der, bare tok det som det kom liksom... Uten prev. siden 2005... Får bare håpe jeg kommer inn til utredning da.. Unnskyld at jeg syter, men i dag er virkelig svart-dagen... Får vel bare gå å tømme supern for bind vel...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars deg, vet ikke helt hva jeg kan si for å trøste deg. Det må være utrolig vondt for deg. Det eneste jeg kan si er at jeg hadde en venninne som prøvde i flere år uten resultat, og ventet lenge med utredning. Da hun endelig gjorde det, fant legen ut at hun hadde tette eggledere, en liten rask operasjon, og noen mnd etterpå var hun gravid med tvillinger. Håper du får en rask utredning, og at det enkelt lar seg ordne på et eller annet vis. Ønsker deg lykke til, føler virkelig med deg. Er på besøk fra 1 trimester, prøvde en del mnd med min nye mann, var frustrerende da jeg ble gravid på p piller med de 2 første som nå er tenåringer. Klem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...