Gå til innhold

Slanking


ebeline

Anbefalte innlegg

kjære alle sammen ang slanking.

 

jeg ville bare skrive et lite innleg om slanking for dette er noe jeg prøver på selv og faktisk får det til UTEN PILLER OG ANDRE MEDIKAMENTER! og selfølgeligt det er en tøff prosess for en føler ikke det går fremøver.

 

jeg drikker mye vann og for de som har mye vann i kroppen hjelper det og drikke mye vann, og ikke spise salte ting som chips og poppkorn for det binder veska i kroppen.

 

jeg trener en kombinasjon av stykre og kondisjon. 2 dager styrke og sykler av og til 3 dager i uka. det er også veldi viktigt me et sunt kosthold men en kan egentligt spise hva som helst bare ofte og lite! så hvor bedre resultat du vil ha spis sunt, så vil fette på magen også minke. så - mage fett = SUN MAT, ofte og lite.

 

det er også viktig for den som slanker seg med en spise dag 1 dag i uka du kan spise hva du vil. for vis en ikke har det vil kroppen begynne og spare på kcal og du stangnerer på vekta så det er vldi viktig. samtidigt så hvile dager. en trenger hviledager der kroppen får slapt av etter en dag me trening.

 

jeg har jort dette i rett over 1 måne nå og jeg har tatt av 4 kilo, å jeg føler meg heller ikke depresiv pga sun og go mat, men selfølgeligt alle kan skli ut det har til og me jeg jort så ikke bli oppgide. eller leie vis vektå ikke går ned me en gang og begynnelsen er alti tøff men slapp av du vil føle mer energi når du har begynt og alt vil være bedre

 

vis du lurer på noe må du bare spøre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...