angelina76 Skrevet 12. juni 2009 #1 Skrevet 12. juni 2009 Lurer på hva dere syntes om dette? Har et vennepar uten barn som går veldig god overens med sønnen vår på 2,5 år , nå vil de veldig gjerne at han skal overnatte hos de en natt. Tidligere har de passet han på dagtid og det har gått helt fint. Jeg er litt usikker på hvordan en overnatting vil gå.. og om jeg ønsker å "utsette" han for dette, dersom det blir gråt og hyling om kvelden ved leggetid eller evt om han våker om natta ( noe han har for vane å gjøre...) Husker selv hvor ille det var å ville hjem om natta når jeg var 6-7 år og sov over borte... Hva tror dere? De bor ikke så langt borte så det er for så vidt ikke noe problem å hente dersom det blir helt krise. Han har også overnattet hos besteforeldre alene, men der har han sin egen seng som han er kjent med.Hva ville dere gjort?
-MtG- Skrevet 12. juni 2009 #2 Skrevet 12. juni 2009 Jeg ville latt han sove borte om han kjenner de godt:) Også får dere heller hente han på natta om det blir helt krise. Jeg tror de har godt av å vende seg til å sove litt borte jeg. Så blir det ikke så skummelt når de blir 6-7 år:)
Ella29 Skrevet 13. juni 2009 #3 Skrevet 13. juni 2009 Når ble det unormalt?? Har da hatt sønnen min på 2 år sovende hos besteforeldre på begge sider av familien mange ganger. Sover borte kanskje 1-2 netter annenhver måned. Det har de ikke noe vondt av, mamma og pappa trenger alenetid også. Alle jeg kjenner har da latt barna sine sove borte. Er vel ikke så stor forskjell på besteforeldre og andre foreldre de kjenner godt.
angelina76 Skrevet 14. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 14. juni 2009 Takk for svar Ja, det sikkert lurt å begynne med det nå mens han enda er liten så han venner seg til forskjellige sovesteder... Da satser vi på at det går like bra som hos besteforeldre. Takk, takk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå