LillyMy+1<3 Skrevet 12. juni 2009 #1 Skrevet 12. juni 2009 Hei. Fler som har søkt om den? Er det lang behandlingstid? Og kommer den rett inn på konto, eller får du brev/blir tatt kontakt med av nav før pengene blir utbetalt?
FødeklarTaus <3 lilletulle <3 Skrevet 12. juni 2009 #2 Skrevet 12. juni 2009 ikke så veldig lenge siden jeg søkte...og plutselig i går,uten forvarsel..trodde vi fikk brev om at den var innvilget så var de på konto...så det har blitt shopping av baby stasj i dag:)
Jannix Skrevet 13. juni 2009 #3 Skrevet 13. juni 2009 Hva er engangsstønad, og hva er kriteriet for å få den?
pia*fødeklar* Skrevet 13. juni 2009 #4 Skrevet 13. juni 2009 engangstønad er en stønad du får om du IKKE har opparbeidet deg rett på fødselspermisjon/penger. Eks...studenter, hjemmeværende, arbeidsledige etc... vet ikke eksakt beløp , men den er på ca 35.000 kr.
b10na&lillegull Skrevet 13. juni 2009 #5 Skrevet 13. juni 2009 Jeg fikk en giro for utbetaling i posten ca 3 uker etter jeg søkte.
mammac m/spire nr.3 Skrevet 13. juni 2009 #6 Skrevet 13. juni 2009 Hei,hei:) kommer litt an på hvor du bor i landet, for noen steder er det laaang behandlingstid, men i utgangspunktet har de kun lov å bruke max 3mnd..Da vi du få et vedtak i posten før utbetaling om at du har fått det innvilget, men ang dato for utbetaling er de ikke så flink til å gi info......Hvis du har rett på foreldrepenger så vil det heller lønne seg enn med engangstønaden...mer informasjon finner du på www.nav.no. lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå