Anonym bruker Skrevet 12. juni 2009 #1 Skrevet 12. juni 2009 Har verdens flotteste sønn:) Han blir 2 om tre mnd. Bare et problem, når han ikke får viljen sin, så kan han slå meg. Skjønner ikke at jeg har det vondt når jeg sier au. Kan bare smile av det. Ser at han er sinna når han slår. Er dette normalt? Noen råd om hvordan jeg skal takle det? Andre som har opplevd det samme og det har bedret seg? Blir jo trist når han gjør det, også er det flaut hvis vi er sammen med andre. Ikke det at det skjer så ofte, men liker det uansett ikke. I barnehagen sier de at det er en fase mange barn går gjennom....
Sistah*G07*J09* Skrevet 12. juni 2009 #2 Skrevet 12. juni 2009 min sønn blir også 2 om tre mnd å han gjør akkurat det samme. Slår meg visst han ikke får vilja si, å så ler han og smiler mens han gjør det. Jeg bruker å bli streng i blikket, avbryte slåbevegelsen og holde armen hans inntil kroppen hans, mens jeg sier strengt: nei, man slår IKKE!! avogtil ler han bare da også, men når jeg gjør det hver gang han slår, så slutter han fort. virker som han begynner å skjønne poenget nå Bare vær konsekvent, å ikke gi opp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå