Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 12. juni 2009 #1 Skrevet 12. juni 2009 Selvsagt måtte fler finne på å bli igangsatt i dag, så jeg må pent vente til over helgen... :-S Så i dag er jeg da 1 dag over termin...
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 12. juni 2009 #2 Skrevet 12. juni 2009 Ah, kjipt når man går sånn og venter! Men nå er du i allefall bare få dager unna å få se babyen din! Selv har jeg 43 (tror jeg) dager igen til termin, så det er jo en stund til. Men her er det risiko for tidlig fødsel, så jeg priser meg lykkelig for hver dag babyen holder seg inne. Er i uke 34 nå, så da blir evt fødsel ikke stoppet. Fødte i uke 35 sist og det gikk jo bra, men ønsker jo helst en baby som er litt større. Vi begynte med strl 44 i klær sist, så hun var jo ikke store jenta. Ønsker deg en god helg og lykke til på mandag - om du blir igangsatt da!
♥tosmåtroll♥ Skrevet 12. juni 2009 #4 Skrevet 12. juni 2009 36 dager igjen!! keep on going strong...:-)
mipsy Skrevet 12. juni 2009 #5 Skrevet 12. juni 2009 Helgen går raskt vet du - plutselig så er du mamma igjen ) Jeg er 41 uker i dag, og jeg merker at utålmodigheten kommer sigende mer og mer... Vet ikke hva jeg skal gjøre for å få han til å bestemme seg for å komme ut - tror vår lille har bestemt seg for å bli hvor han er....
Anita*født* Skrevet 12. juni 2009 #6 Skrevet 12. juni 2009 SPENNENDE DA...Her må jeg vente 26 dager,men snart fødeklar her oxo..
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 12. juni 2009 Forfatter #7 Skrevet 12. juni 2009 mipsy: Ja, vi er vel kanskje for gode rugekasser... ;-) egentlig burde jeg ikke klage siden jeg HAR fått innvilget igangsetting, men...
b10na&lillegull Skrevet 12. juni 2009 #8 Skrevet 12. juni 2009 21 dager igjen, så er fødeklar idag. Tok siste muntlig eksamen idag tidlig så nå kan frøkna bare komme!
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 12. juni 2009 #9 Skrevet 12. juni 2009 Termin IDAG ...går nok over tiden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå