Gå til innhold

Deppa!!! og frustrert...


Dancing Queen

Anbefalte innlegg

Den 7. juni var det en mnd siden jeg tok frem målebåndet og målte alle mulige kroppsdeler.. Jeg går ikke ned i kg, så jeg måtte gjøre noe annet for å se fremskritt..

I går tok jeg frem målbåndet igjen.. Jeg har ikke krympa en jævla cm, noen steder!!

Har trena hvertfal 3 gang i uka hver uke siden påsken! Har trena både styrke og forbrenning..

Jeg går ikke på noe diett, men spiser aldri godteri lenger, har ett normalt kosthold..

Jeg har lagt så utrolig mye tid og arbeid i dette.. Hvorfor skjer det ingenting? Ikke en jævla cm noen steder på kroppen.

Må jeg gå på diett for at det skal skje noe? Trodde ikke det skulle være så forbanna vanskelig! Nå har jeg jo ikke lyst til å trene lenger.. :( :(

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bjørnen Collargol

Men hva spiser du da?

Selv om du ikke spiser snop kan det være at du bør endre litt på kostholde også. Kanskje du spiser for mye karbohydrater?

 

Ikke slutt å tren i alle fall, du har uansett utbytte av treningen!

Her sliter jeg med å komme igang å trene desverre :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har vært borte i det samme.... spiste faste små måltid gjennom hele dagen over 3 mnd, ved siden av trening på treningsstudio 3-4 ganger i ukaa... ikke noe usunt.... fikk ikke ned ett gram og ble skikkeli frustrert over å ikke skulle få spise noe godt og ikke gå ned noe.... :( så da spiste jeg masse godt siden jeg alikevel ikke gikk ned....og da gikk jeg selvfølgelig opp:( har ikke noen gode råd egentlig...anna enn at den der spise lite-ofte-trene filosofien virkelig ikke funker på alle!....:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg nok prøve å endre noe med i kostholdet ja..

 

Noen fler som har noen gode råd? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et tips er å kutte ut pasta, brød og bananer. Spis ris, knekkebrød, fisk, kjøtt, salater, grønnsaker, bær og yoghurt osv. Jeg har selv trent og levd på 1000- 1200 kcal dagen tidligere, og gått ned ca null... Etter 5 dager med lavkarbo- buffet på Spa hadde jeg plutselig gått ned 3,5 kg- og skjønte da at kroppen min ikke tåler pasta og brød så godt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bananer? Spiser ofte banen før trening.. Det er jo mye proteiner i det. Er det også mye kalorier?

Jeg spiser aldri brød eller pasta. Har bestemt meg får å spise mer fisk og grønnsaker. Jeg har vært dårlig til å lage forkjellige middager, og spise grønnsaker. Det skal jeg gjøre noe med! Har ikke gitt opp enda ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ca 110- 130 kcal i en stor banan, og også en del karbohydrater og naturlig sukker/ stivelse. Jeg måtte kutte ut bananer selv ihvertfall da vekten ikke rikket seg, nå spiser jeg det kanskje annenhver uke. Jeg tåler noen typer nøtter, så for B- vitaminenes skyld spiser jeg dette en gang i uka, uten å legge på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...