~Mita~ Skrevet 12. juni 2009 #1 Skrevet 12. juni 2009 Har hatt tak i rygg og mave siden i går kveld, men regelmessige blir de fader ikke!! kommer med 10 min til 2 timers mellomrom! HMPFRR!!!!
på overtid og super klar=) Skrevet 12. juni 2009 #3 Skrevet 12. juni 2009 det sier jeg også..har hatt vondt i magen og ryggen siden igår ettermiddag..tror slimproppen har gått iløpet av formiddagen...men det skjer når det skjer...nesten uutholdelig spennende=)
Ooops I did it AGAIN Skrevet 12. juni 2009 #4 Skrevet 12. juni 2009 Hm.. er vi så mange som går her og venter..? Har hatt vonde kynnere og smerter nederst i magen i flere dager nå.. Uregelmessige selvfølgelig..
ninni79 Skrevet 12. juni 2009 #5 Skrevet 12. juni 2009 Samme her. Slimpropp har gått. Kjenner dere mye liv fra babyen? Her er det veldig stille...
*Fødeklar med en pike i magen* Skrevet 12. juni 2009 #6 Skrevet 12. juni 2009 slimproppen er gått her også. Og babyen er helt hyper, mye mer aktiv enn vanlig
~Mita~ Skrevet 12. juni 2009 Forfatter #7 Skrevet 12. juni 2009 proppen har gått hos meg og, ogbabyen er hyper hos meg og.. bra kraft i sparkene nå ja! Har i den siste uken hadd lite energi, bare sliten og vondt og trøtt, men ikke i dag.. No har vi vaska hus gitt! hehe weird..
Moni*gull09*gullgutt11 Skrevet 12. juni 2009 #8 Skrevet 12. juni 2009 Mita - jeg kunne skrevet innlegget selv Jeg sitter her håpefull med klokka og skal telle sekunder og minutter...men neimen om det blir regelmessig! Ble liggende våken to timer i natt, våknet av et skikkelig tak..og de kom et par-tre ganger, men så plutselig ble alt heeeelt rolig. Skuffet ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå