Gå til innhold

Beste billigbleie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke billigbleier har dere prøvd - og er dere fornøyde? Vi bruker firstprice sine, de fungerer bra. I forhold til Libero og Pampers, syns jeg eneste "ulempe" er at de er større/tykkere enn Pampers sine. Omtrent som Libero sine :) Også er jo prisen omtrent en tredjedel.

Noen som har prøvd andre? Landlord? Coop?

Mye penger å spare her :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det billigste blir å kjøpe kylie truser på apotek når barnet har blitt 2år(eller en stor 1,5åring).

Den er flergangs og blir kostende kr 0,61pr stk.

( Hvis du deler garanert vask 200 på innkjøps pris.122kr )

Samt best for naturen.

• 2 måneder senere...
Skrevet

Og viss du ikke orker det, så kjør nest best for naturen;) Landlord og Coop sine bleier er svanemerka! De er faktisk de eneste som er det, verken Pampers eller Libero vil si hva de lager bleiene av.. Vi har gått over på Landlord, de er også tjukke som Libero, men håper det får han til å få lyst å gå mer på do:)

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg har lenge brukt Huggies. De får jeg kjøpt på en lagerbutikk her hvor jeg bor. Price Club eller noe sånt heter den. Aner ikke hvor andre steder denne butikken finnes altså. Men jeg er også greit fornøyd med First Price. Landlord har jeg ikke prøvd enda, men kanskje skal....

Skrevet

Har brukt landlord sine siden str3, fungerer bra og er svanemerket. Coop sine svanemerkede bleier passer ikke ungen vår i det hele tatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...