Gå til innhold

Skal jeg bare godta dette? celleforandringer...gravid

stine-jan/10

Anbefalte innlegg

Begynte å få celleforandringer for ca 3.5 år siden, blei gravid og fikk en gutt april 07, og celle forandringe var lett gradelig etter fødsel, og til kontroll etter 6mnd samme.. våren 08 var det mer og jeg blei konsert eller hva det heter mai 08. var til kontroll etter 6mnd, fortsatt lette forandringer, kontroll nå i mai, lette forandringer.. blei gravid nå i mai, så var på en måte gravid til kontroll, men viste det jo ikke da, for ventet mensen da.... har nå fått svar på prøvene igjen, lette forandringer, og fikk beskjed at jeg ikke skulle på kontroll før om 12mnd!

Spurte om ny time og fortalte at jeg var gravid nå i 7+3. men de sa jeg måtte ha henvisning fra legen min.. Ringte legen, fikk prate med sekretæren, fikk den "talen" om at det var så ofte celleforandringen forsvant av seg sjøl... Hallo! De tok vel ikke konsering for moro skyld! Og legen min hadde ikke time før 13.juli, da er jeg 12uker på vei...men nå er jeg så nervøs..Hadde jeg bare kommet inn til legen min, og bare sjekket og sagt det var bra, hadde jeg helt sikkert roet meg ned med en gang...

leser jo her at det er lurt å bli litt følgt opp , pga misting og for tidlig fødsel ved konsering...

Er det bare jeg som leser og tenker for mye kanskje???

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...