Gå til innhold

Nettside med tøffe stellevesker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en stund tilbake siden fant jeg en nettside med noen skikkelig tøffe stellevesker - de så nesten ut som store motevesker. Jeg syntes de var dyre, så bestilte ikke noe, men nå skulle gjerne ha funnet siden igjen...

Noen som vet om en nettside som har tøffe stellevesker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekk ut petunia picklebottom sine nettsider, de har masse tøft i semsket skinn, brokade og "vanlig". Lurer på om du finner dem på babypetunia.com?

Jeg bestilte da dolleren var lav, men tror jeg allikevel betalte rundt ca 1500 med toll og frakt...

Skrevet

Husker du ca prisen på de? Var de møstrete? Skinn? Solgte nettsiden andre varer enn stellevesker?

lilleprinsen.no har noen stellevesker, og har akkuratt fått inn noen nye som ser ut som store skinnvesker - kan fint brukes etter stelleperioden.

Ellers har du denkulemage.no, som har masse fint, filabel.dk likeså. Stellevesken.no har jo også en del, kengeruloftet.no har mange kjempefine - ja, det finnes jo en haug av nettsider som selger stellevesker!

Skrevet

Ta en titt på denne:

http://www.lilleprinsen.no/product/486494/byStroom_AIDA.html

Jeg går og sikler på en sånn en.... ;) Tror nok jeg MÅ kjøpe en... Så blir sambo sprø en gang til... ;)

(jeg er veskoman, og det bare MÅ han kommentere hver gang det kommer en ny veske i hus.. ;))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...