mammaen te Daniel og Adrian Skrevet 12. juni 2009 #2 Skrevet 12. juni 2009 Ammete kjøpte min mor i gave til meg.... ;-)
Carnation, nummer to i juli :) Skrevet 12. juni 2009 #3 Skrevet 12. juni 2009 Her er det nok mange meninger, men husker fra sist at lesestoff (lettlest) var kjærkomment og kryssord/sudoku - også sjokolade! Mmmm:) Husker sønnen vår fikk tegninger fra sin kusine, det var veldig koselig - de har vi spart på, står i albumet Ellers var bare det å få besøk veldig koselig, syntes jeg. Trengte ikke ha med noe - det er litt kjedelig å ligge/sitte der og bare kunne trille denne lille baljen frem og tilbake i gangene..
MammaTilTuppen&Lillemor Skrevet 12. juni 2009 #4 Skrevet 12. juni 2009 Jeg fikk en kurv fylt med godsaker da jeg fødte sist. Oppi kurven var det en deilig dusjolje og annen godlukt, men det beste av alt var maten, muggoster, spekepølser, oliven, etc. Mmmmm
mednr5imagen Skrevet 12. juni 2009 #5 Skrevet 12. juni 2009 Jeg kunne tenkt meg en kurv med masse magasiner, noe deilig frukt, ny dusjsåpe , shampoo og krem...og hva med et par søte sokker til småtten? En annen ide er også å bake med seg en kake, det gjorde min svigerinne sist, og hun hadde også med koselige servietter og en kanne med kaffe. Så alle som var på barselbesøk hos meg fikk servert kaffe og kake. Det var innamri koselig!!
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 12. juni 2009 #6 Skrevet 12. juni 2009 En god håndkrem uten parfyme. Jeg fikk mange, men alle var parfymerte og jeg syntes det ble litt sterk lukt til en nyfødt liten frøken.
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 12. juni 2009 #7 Skrevet 12. juni 2009 spekeskinke og fènalår..hehe.. det kunne jeg tenkt meg
Moster1 Skrevet 12. juni 2009 #8 Skrevet 12. juni 2009 Hva med en kurv med: Sjokolade, kaffe, kopp, lesestoff, drops, tyggis, flaske med alkoholfri champagne, ol. Ting hun kan kose seg med, og det blir heller ikke så dyrt. Pakk det inn i "folie" (sånn som brukes til blomster, anbefaler å kjøpe på plantasjen, der er det billig) og vips så har den flott gave. Man kan variere mye om hva man vil ha oppi ei sånn kurv, bare velg et tema på en måte.
wirre;o) Skrevet 12. juni 2009 #9 Skrevet 12. juni 2009 Bladet Mamma, mørk sjokolade, en flaske rødvin, amme-te, fuktighetskrem, kulepenn og sudoku, negleordnesaker, myke sokker, leppepomade og blomster.
LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 12. juni 2009 #10 Skrevet 12. juni 2009 jeg hadde satt pris på ting til den lille jeg noen søte klær og kanskje en bamse! synes det er så koselig jeg men ser folk har skrevet håndkremer og slik! KJEMPEBRA! det hadde vel alle satt pris på
~ spiren ~ Skrevet 12. juni 2009 #11 Skrevet 12. juni 2009 - Frukt - Vann på flaske - En god body lotion - Lettlest lese stoff - En liten sjokolade - Noe smågodt - Noen småkaker til gjestene kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå